اطلاعیه عام تصمیم اعطای قراردادتهیه و تدارک یک قلم آکسیجن طبی

akbari_admin

Publish Date

Closing Date

Location کابل - افغانستان

بدینوسیله به تأسی از فقره 2 ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، {انستیتوت صحت طفل اندراگاندی} در نظر دارد، قرارداد {تهیه و تدارک یک قلم آکسیجن طبی ضرورت سال مالی 1403} خویش را تحت شماره داوطلبی MOPH/NCB/IGICH/1403/G1 را به شرکت {تولید آکسیجن سلطانی خراسان دارنده جواز نمبر D-28931  با داشتن محل اصلی تجارتی بگرامی ناحیه 8 کابل، مرکزکابل} را به قیمت مجموعی مبلغ {4,215,750 چهار ملیون دو صد پانزده هزار هفصد پنجاه} افغانی ، اعطاء نماید.

اشخاص حقیقی و حکمی که هرگونه اعتراض در زمینه داشته باشند، می توانند اعتراض خویش را از تاریخ نشر این اعلان الی هفت روز تقویمی طور کتبی توأم با دلایل آن به {انستیتوت صحت طفل اندراگاندی واقع سرک دهم وزیر محمد اکبر خان، مقابل دروازه سابقه شفاخانه شهید سردار محمد داود خان - کابل- افغانستان} وفق احکام ماده پنجاهم قانون تدارکات ارائه نمایند.

این اطلاعیه به معنی عقد قرارداد نبوده و الی تکمیل میعاد فوق الذکر و طی مراحل قانونی بعدی، قرارداد منعقد نخواهد شد.

داوطلبی های بیشتر

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۹:۱۰ کابل - افغانستان
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قراردادتهیه و تدارک تیل دیزیل و پطرول

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود که وزارت صحت عامه در نظر دارد قرارداد تهیه و تدارک دو نوع تیل دیزیل و پطرول مورد ضرورت واحدهای . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۸:۵۷ کابل - افغانستان
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد تهیه و تدارک گاز مایع

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود که وزارت صحت عامه در نظر دارد قرارداد تهیه و تدارک گاز مایع برای پخت پز مواد غذایی مریضان و . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۸:۴۲ کابل - افغانستان
Background image

دعوت به داوطلبی تهیه و تدارک 42 قلم مواد تنظیفاتی

{مدیریت عمومی تدارکات ریاست انستیتوت صحت طفل اندراگاندی} از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید تا در پروسه داوطلبی {تهیه و تدارک 42 قلم مواد تنظیفاتی ضرورت سال مالی 1403} اشتراک . . .

Back to tenders