معین پالیسی وانکشاف صحت ر ادامه سفرش به رئیس اداره یونیسف برای افغانستان و نماینده گان سازمان صحی جهان دیدار و گفتگو کرد

rasooli_admin
شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۲:۵۱
MOPH

محترم داکتر محمد حسن غیاثی معین پالیسی وانکشاف صحت وزارت صحت‌عامه، در ادامه سفرش به ولایت ننگرهار با آقای تاج الدین آویلا رئیس اداره یونیسف برای افغانستان و نماینده گان سازمان صحی جهان دیدار و گفتگو کرد.

 

در این دیدار رییس اداره یونیسف برعلاوه ارائه معلومات در مورد همکاری های اداره خود در زون شرق و ننگرهار، در مورد برنامه های آینده اداره خود به خاطر پیشگیری و محو بیماری فلج اطفال نیز توضیح داد.

همچنان محترم داکتر محمد حسن غیاثی معین پالیسی وانکشاف صحت وزارت صحت‌عامه، مشکلات ولایت مذکور در بخش صحت را با رییس اداره یونیسف درمیان گذاشت و راه حل هایی را پیشنهاد نمود.

از سوی‌هم رییس اداره یونیسف در مورد همکاری دوامدار اداره خود در بخش صحی تاکید کرده و از همکاری های بیشتر در این زمینه با وزارت صحت‌عامه نیز اطمینان داد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۳:۵۵
Background image

معین عرضه خدمات صحی با داکتر رسول خان نظری رییس صحت‌عامه ولایت غزنی و نماینده گان اداره یونیسف و دفتر جک (JACK) در دفتر کارش دیدار و گفتگو کرد

محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، در نشستی با داکتر رسول خان نظری رییس صحت‌عامه ولایت غزنی و نماینده گان اداره یونیسف و دفتر جک (JACK) در دفتر کارش دیدار و. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۳:۵۱
Background image

معین پالیسی وانکشاف با نماینده گان دفتر حوزوی سازمان صحی جهان و اداره یونیسف در افغانستان در دفتر کارش دیدار و گفتگو کرد

محترم داکترمحمد حسن غیاثی معین پالیسی وانکشاف صحت وزارت صحت‌عامه، در نشستی با نماینده گان دفتر حوزوی سازمان صحی جهان و اداره یونیسف در افغانستان در دفتر کارش دیدار و گفتگو کرد.

در این. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۸
Background image

وزیر صحت‌عامه از مرکز صحی اساسی یوخ دیدن نمود

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان و هیآت همراه شان در سفرش به ولایت تخار از مرکز صحی اساسی یوخ که در ولسوالی فرخار این ولایت موقعیت دارد دیدن نمود.

در این. . .

BACK TO NEWS