نشستی به خاطر بررسی کیفیت خدمات صحی و هماهنگی بیشتر با مسؤولان مؤسسات تطبیق کنندۀ خدمات صحی و شرکای صحی راه اندازی شد

Panah_moph
چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۸
نشستی به خاطر بررسی کیفیت خدمات صحی و هماهنگی بیشتر با مسؤولان مؤسسات تطبیق کنندۀ خدمات صحی و شرکای صحی راه اندازی شد

داکتر عبدالقدیر قدیر سرپرست معینیت مالی و اداری وزارت صحت‌عامه، در نشستی با مسؤولان مؤسسات تطبیق کنندۀ خدمات صحی و شرکای صحی به خاطر هماهنگی بیشتر و بهبود کیفیت خدمات صحی بحث و تبادل نظر نمود.

سرپرست معینیت مالی و اداری در این نشست، نخست روی ایجاد آکسیجن پلنت در شفاخانه‌های بیماران مصاب به ویروس کرونا در تمام ولایات، ایجاد و فعال سازی ماشین‌های پی سی آر تاکید نموده و خواهان اقدامات جدی مسؤولان مربوطه در این راستا گردید.

علاوه بر آن داکتر قدیر در مورد بهبود کیفیت عرضۀ خدمات صحی و پرداخت معاشات کارمندان صحی به وقت معین آن با اشتراک کنندگان صحبت نموده و هدایت داد تا مؤسسات تطبیق کنندۀ خدمات صحی و شرکای صحی مطابق قراردادی که با وزارت صحت‌عامه دارند اجراات نمایند.

هم‌چنان نمایندگان مؤسسات تطبیق کنندۀ خدمات صحی و شرکای صحی تعهد نمودند که برای ایجاد آکسیجن پلنت، فعال سازی و ایجاد ماشین‌های پی سی آر، پرداخت معاشات کارمندان و بهبود کیفیت خدمات صحی با وزارت صحت‌عامه همکاری همه جانبه نموده و مطابق قرار دادهایی که با ایشان صورت گرفته است اجراات خود را داشته باشند.

از سوی‌هم سرپرست معینیت مالی و اداری، وزارت صحت‌عامه، مؤسسات تطبیق کنندۀ خدمات صحی و شرکای صحی را جز یک سیستم دانسته افزود: خدماتی که تا اکنون در قسمت عرضۀ خدمات صحی صورت گرفته است قابل قدر می‌باشد؛ اما بیایید با تعهد دیگر و کار با صداقت به نیازمندان بیشتر رسیدگی نماییم.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۶:۸
Background image

وزارت صحت‌عامه از روز جهانی مبارزه با بیماری تلاسیمیا ( بیماران مصاب به کمخونی دوامدار ) گرامی داشت به عمل آور

 

در نشستی که به این مناسبت راه اندازی شد، محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه، محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه و شماری دیگر از رییسان و نماینده گان. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۵:۵۶
Background image

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه، با مولوی بدرالدین حقانی سفیر افغانستان در امارات متحده عربی در دفتر کارش دیدار و گفتگو کرد

در این دیدار در رابطه به دسترسی شهروندان بی بضاعت به سیستم صحی، ساخت شفاخانه به  بیماران مبتلا به کم خونی دوامدار (تالاسیمیا)، تقویت سیستم صحی و افزایش ظرفیت کارمندان صحی افغانستان بحث. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۲:۲۰
Background image

محترم داکتر قلندرعباد زیر صحت‌عامه، با مسوولان ریاست مراقبت های صحی سیار دیدار کرد

در این دیدار، مولوی مصطفی بهار، رییس مراکز صحی سیار و هیأت همراه شان، فعالیت‌ها، پیشنهادات و مشکلات این ریاست را با رهبری وزارت صحت‌عامه در میان گذاشته و خواهان  حل مشکلات شان از سوی. . .

BACK TO NEWS