اعلان تدارکاتی؛ تهیه و تدارک سه قلم میوه و 10 قلم ترکاری مورد ضرورت انستیتوت غضنفر

Panah_moph

Publish Date

Closing Date

Location کابل

شماره دعوتنامه داوطلبی: MOPH/NCB/98/G12

ریاست تهیه و تدارکات وزارت صحت عامه از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید تا در پروسه داوطلبی تهیه و تدارک سه قلم میوه و 10 قلم ترکاری مورد ضرورت انستیتوت غضنفر اشتراک نموده و سافت شرطنامه مربوطه را طور رایگان در حافظه یا فلش دسک از وزارت صحت عامه، ریاست تهیه و تدارکات، مدیریت دیتابیس ویا از ویب سایت www.ageops.net بدست آورده، آفرهای خویش را مطابق شرایط مندرج شرطنامه و طبق قانون و طرز العمل تدارکات طور سربسته از تاریخ نشر اعلان الی ساعت 10:00 قبل از ظهر روز شنبه تاریخ 24/حمل/1398 به اطاق آفرگشایی ریاست تهیه و تدارکات واقع دهن دروازه، دست راست، تعمیر یک منزله آرشیف ریاست تهیه و تدارکات وزارت صحت عامه چهارراهی شهید احمد شاه مسعود، کابل افغانستان ارایه نمایند. آفر های ناوقت رسیده و انترنیتی قابل پذیرش نمی باشد.

تضمین آفر به صورت تضمین بانکی مبلغ 45,000 چهل و پنج هزار افغانی بوده و جلسه آفرگشایی به روز شنبه 24/حمل/1398 ساعت 10:00 قبل از ظهر در اتاق آفرگشایی دهن دروازه، دست راست، تعمیر یک منزله آرشیف ریاست تهیه و تدارکات وزارت صحت عامه چهارراهی شهید احمد شاه مسعود، کابل افغانستان تدویر می گردد.

داوطلبی های بیشتر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۹:۷ کابل - افغانستان
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قراردادتهیه و تدارک قرطاسیه باب

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود که وزارت صحت عامه در نظر دارد قرارداد  تدارک تهیه و تدارک قرطاسیه باب مورد ضرورت ادارات مرکزی و . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۹:۲۹ کابل - افغانستان
Background image

دعوت به داوطلبی شرطنامه تعدیل شده پروژه اعمار دیوار احاطوی زمین قلعه چمن میر واعظ

ریاست تدارکات وزارت صحت عامه از تمام دواطلبان واجد شرایط و داوطلبان که قبل شرطنامه متذکره را اخذ نموده اند دعوت مینماید تا در پروسه داوطلبی پروژه اعمار دیوار احاطوی زمین قلعه چمن میر . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۹:۵۱ کابل - افغانستان
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قراردادتهیه و تدارک 10 قلم حبوبات و مواد خوراکه

بدینوسیله به تأسی از فقره 2 ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، {انستیتوت صحت طفل اندراگاندی} در نظر دارد، قرارداد {تهیه و تدارک 10 قلم حبوبات و مواد خوراکه ضرورت . . .

Back to tenders