افتخار دیگر برای بخش صحت افغانستان

Panah_moph
دوشنبه ۱۳۹۸/۳/۱۳ - ۲۰:۱۶
افتخار دیگر برای بخش صحت افغانستان

داکتر فیروزالدین فیروز وزیر صحت عامه جمهوری اسلامی افغانستان، عضویت بورد مشارکت برای صحت مادران، نوزادان و کودکان PMNCH» Partnership for Maternal, Newborn and Child Health» را بدست آورد.
این انتخاب در حاشیه نشست اجلاس سازمان جهانی صحت World Heath Assembly از سوی خانم هیلگا فوگشتات Helga Fogstad رییس نهاد مشارکت برای صحت مادران، نوزادان و کودکان« PMNCH»  در شهر ژینو سویس اعلام گردید.
این نهاد داراي بیشتر از یک هزار سازمان بوده که در ۱۹۲ کشور برای بهبود صحت مادر، نوزاد، طفل و نوجوانان فعالیت می نماید.
این در حالی است که وزیر صحت عامه کشور، چندی پیش عضویت بورد رهبری «اتحادیه جهانی واکسین - GAVI Allaince» را نیز بدست آورد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۴۵
Background image

برنامه آموزشی سه روزه در بخش های مختلف کامپیوتری برای مسئولین و کارمندان اداری ریاست شفاخانه های مرکز راه اندازی شد

هدف از برگذاری این دوره آموزشی افزایش ظرفیت کارکنان اداری سکتور صحت کشور بود که به این منظور ریاست ارتقاء ظرفیت وانکشاف اداره وزارت صحت‌عامه با همکاری تخنیکی ریاست تکنالوژی معلوماتی این. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۲:۱۶
Background image

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه در نشستی که ازطریق آنلاین راه اندازی شد با رییسان صحت‌عامه ولایت های ننگرهار، لغمان و کنر صحبت نمود

در این نشست که مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشت رییسان صحت‌عامه ولایات متذکره مشکلات و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۳:۱۱
Background image

ریاست پالیسی وپلان وزارت صحت‌عامه به خاطر برنامه ریفورم شفاخانه جمهوریت تشکیل جلسه داد

در این نشست داکترمیرویس احمدزی، رییس عمومی پالیسی و پلان  وزارت صحت‌عامه و رییس کمیته ایجاد شده برای تنظیم و بهبود امور صحی شفاخانه جمهوریت، داکتر امیل وردک و مسوولان مربوطه این شفاخانه. . .

BACK TO NEWS