بازدید معین عرضه خدمات صحی از ولایت هرات

Panah_moph
چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۷ - ۱۴:۲۶
بازدید معین عرضه خدمات صحی از ولایت هرات

داکترفدامحمد پیکان معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه طی یک سفر رسمی از ولایت هرات بازدید نمود.
در این سفرمعین عرضه خدمات صحی و داکتر محمد داوود هاشمی معاون مالی و اداری ولایت هرات، تدابیر اتخاذ شده برای پیش‌گیری و کنترول ویروس کرونا در این ولایت را مورد ارزیابی قرار داده و براقدامات و تدابیر هرچه بیشتر تاکید نمودند.
معین عرضه خدمات صحی، روی آگاهی دهی و اطلاع رسانی، استفاده از ظروف یکبار مصرف در توزیع غذای بیماران و پرسونل صحی، کاهش اجتماعات، وعیادت بیماران تاکید نموده و هدایت داد تا انستیتوت صحی شفاخانه حوزوی هرات تعطیل و طبقه اول این انستیتوت را برای پاسخ گوئی به بیماران مشکوک به ویروس کرونا تنظیم نمایند.

بازدید معین عرضه خدمات صحی از ولایت هرات


هم‌چنان معین عرضه خدمات صحی، با آقای عبدالقیوم رحیمی والی ولایت هرات در یک کنفرانس خبری اشتراک نموده و درمورد تدابیروآمادگی های وزارت صحت‌عامه به خاطر مبارزه با ویروس کرونا و حالت اظطرار در این ولایت به مردم معلومات ارایۀ نمودند.
در ادامه این سفر داکتر پیکان با رییس، هیآت رهبری و جمعی از علمای حوزه غرب ولایت هرات دیدارنموده و از آنان خواست تا وزارت صحت‌عامه را در راستای آگاهی دهی و پیام رسانی در مورد پیش‌گیری از این ویروس هم‌کاری نمایند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۴۵
Background image

برنامه آموزشی سه روزه در بخش های مختلف کامپیوتری برای مسئولین و کارمندان اداری ریاست شفاخانه های مرکز راه اندازی شد

هدف از برگذاری این دوره آموزشی افزایش ظرفیت کارکنان اداری سکتور صحت کشور بود که به این منظور ریاست ارتقاء ظرفیت وانکشاف اداره وزارت صحت‌عامه با همکاری تخنیکی ریاست تکنالوژی معلوماتی این. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۲:۱۶
Background image

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه در نشستی که ازطریق آنلاین راه اندازی شد با رییسان صحت‌عامه ولایت های ننگرهار، لغمان و کنر صحبت نمود

در این نشست که مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشت رییسان صحت‌عامه ولایات متذکره مشکلات و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۳:۱۱
Background image

ریاست پالیسی وپلان وزارت صحت‌عامه به خاطر برنامه ریفورم شفاخانه جمهوریت تشکیل جلسه داد

در این نشست داکترمیرویس احمدزی، رییس عمومی پالیسی و پلان  وزارت صحت‌عامه و رییس کمیته ایجاد شده برای تنظیم و بهبود امور صحی شفاخانه جمهوریت، داکتر امیل وردک و مسوولان مربوطه این شفاخانه. . .

BACK TO NEWS