تاکید رهبری وزارت صحت عامه بر تقویت ارایه خدمات صحی اضطراری در مراکز صحی

Panah_moph
چهارشنبه ۱۴۰۰/۴/۱۶ - ۲۰:۱۶
تاکید رهبری وزارت صحت عامه بر تقویت ارایه خدمات صحی اضطراری در مراکز صحی

چهارشنبه، 16 سرطان 1400

داکتر وحید مجروح، سرپرست وزارت صحت عامه، امروز در یک نشست اضطراری با نمانیده‌گان موسسات تطبیق کننده عرضه خدمات صحی دیدن نموده و بر تقویت ارایه خدمات صحی اضطراری در تمام مراکز صحی تاکید کرد.

سرپرست وزارت صحت عامه، وزارت صحت عامه را یک نهاد بی طرف و غیر سیاسی خوانده و از مسوولان موسسات تطبیق کننده عرضه خدمات خواست تا در امر ارایه خدمات صحی طبق اصول طبابت بی طرفی شان را حفظ نموده و تمام بیماران و زخمی‌ها را بدون در نظر داشت اینکه از کدام جناح و گروه اند تحت تداوی قرار دهند.

داکتر مجروح، هم‌چنان گفت که ما در یک وضعیت جنگی قرار داریم و رسیده‌گی به صحت شهروندان در اولویت وزارت صحت عامه قرار دارد.

سرپرست وزارت صحت عامه در ادامه سخنانش، به نماینده‌گان موسسات هدایت داد که در کنار رسیده‌‌گی به واقعات فوری، مبارزه با ویروس کرونا و خدمات صحی روتین را نیز تقویت نمایند.

در عین حال، نماینده‌گان موسسات تطبیق کننده عرضه خدمات صحی بر تداوم ارایه خدمات صحی در مراکز صحی تعهده نمودند و خواهان همکاری رهبری وزارت صحت عامه بر رفع چالش های شان شدند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۰
Background image

مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، با رییسان صحت‌عامه ولایت های بامیان، غزنی و دایکندی از طریق ویدیوکنفرانس صحبت نمود.

در این نشست که رییسان مرکزی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشتند، رییسان صحت‌عامه ولایت های متذکره مشکلات صحی و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و خواهان رسیده گی به. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۳۳
Background image

کلینیک‌های صحی سیار انجمن رهنمای خانواده‌ افغان در ولایت بلخ افتتاح گردید

مولوی شیخ میر صدام معاون و سرپرست ریاست صحت‌عامه‌ ولایت بلخ از موسسه‌ی افگاه به خاطر ایجاد و حمایت این کلینیک‌ها ابراز امتنان نموده افزود، این کلینیک‌های صحی سیار محلات مهاجرنشین و. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۴:۴
Background image

وزارت صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان در نشستی با شعار "صحت من حق من " از روز جهانی صحت گرامی داشت به عمل آورد

هدف بزرگداشت از این روز، افزایش آگاهی عامه، دسترسی بیماران به خدمات صحی، دستاوردهای حوزه صحی و به اشتراک گذاری اطلاعات در این زمینه می‌باشد.

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه، عرضه. . .

BACK TO NEWS