تلاش رهبری وزارت صحت عامه بر فراهم سازی دستگاه‌های تولید اکسیجن در ولایات

Panah_moph
یکشنبه ۱۴۰۰/۵/۳ - ۱۳:۵۷
تلاش رهبری وزارت صحت عامه بر فراهم سازی دستگاه‌های تولید اکسیجن در ولایات

یک‌شنبه، 3 اسد 1400

داکتر وحید مجروح، سرپرست وزارت صحت عامه، امروز با نماینده اداره یونیسف و هیئت همراه شان دیدار و گفتگو نمود.

در این نشست، آنان روی سریع روند خریداری دستگاه های تولید اکسیجن و چگونه‌گی نصب و فعال نمودن آن بحث و تبادل نظر نمودند.

سرپرست وزارت صحت عامه، بر تسریع روند خریداری دستگاه های تولید اکسیجن از سوی اداره یونیسف تاکید کرده گفت که اکنون ما به دستگاه های تولید اکسیجن در مراکز صحی در ولایات اشد ضرورت داریم.

داکتر مجروح، از تاخیری که در خریداری دستگاه های تولید اکسیجن از سوی اداره یونیسف صورت گرفته بود ابراز نارضایتی کرده و از آنان خواست تا در این راستا اقدامات جدی نمایند.

در عین حال، نماینده اداره یونیسف بر رفع چالش های موجود در بخش خریداری دستگاه های تولید اکسیجن تاکیده و بر سرعت بخشیدن روند تدارکات آن وعده همکاری داد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۰
Background image

مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، با رییسان صحت‌عامه ولایت های بامیان، غزنی و دایکندی از طریق ویدیوکنفرانس صحبت نمود.

در این نشست که رییسان مرکزی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشتند، رییسان صحت‌عامه ولایت های متذکره مشکلات صحی و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و خواهان رسیده گی به. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۳۳
Background image

کلینیک‌های صحی سیار انجمن رهنمای خانواده‌ افغان در ولایت بلخ افتتاح گردید

مولوی شیخ میر صدام معاون و سرپرست ریاست صحت‌عامه‌ ولایت بلخ از موسسه‌ی افگاه به خاطر ایجاد و حمایت این کلینیک‌ها ابراز امتنان نموده افزود، این کلینیک‌های صحی سیار محلات مهاجرنشین و. . .

BACK TO NEWS