جمع آوری دو تن ادویه تاریخ گذشته در ولایت لوگر

Panah_moph
دوشنبه ۱۳۹۸/۳/۲۷ - ۹:۵۴
جمع آوری دو تن ادویه تاریخ گذشته در ولایت لوگر

ریاست صحت عامٖۀ ولایت لوگر طی یک کمپاین جمع آوری ادویه تاریخ گذشته در این ولایت به روز یکشنبه (۲۶ جوزای ۱۳۹۸) به تعداد ۵۸۸ قلم ادویه تاریخ گذشته را از دوخانه‌های این ولایت جمع آوری نموده است.
مقدار ادویه جمع آوری شده نزدیک به دو تن تخمین گردیده است. این ادویه بعد از جمع آوری از سوی مسؤولان ریاست صحت عامه، در یک ساحه به دور از خانه های مسکونی هدر گردیده است.
بر اساس هدایت داکتر فیروزالدین فیروز وزیر صحت عامه کشور، کمپاین جمع آوری ادویه و مواد خوراکۀ بی‌کیفیت و تاریخ گذشته نزیک به یک ماه قبل در تمام ولایت‌های کشور راه اندازی شده بود و این روند اکنون نیز ادامه دارد.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۶:۱۵
Background image

نشستی با نماینده گان شرکت دولتی ارزاق

نشستی با نماینده گان شرکت دولتی ارزاق، در مورد اکمال مواد خوراکی شفاخانه های دولتی با حضور داکتر احمد سیر پاڅون رییس عمومی طب معالجوی، داکتر وحدت الکوزی رییس شفاخانه های تخصصی و ثالثی و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۵:۵۰
Background image

محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، با مسوولان بنیاد خیریه Kids OR انگلستان در دفترکارش دیدار نمود

 در این دیدار بازسازی اتاق عملیات خانه شفاخانه اتاترک، تامین این شفاخانه با تجهیزات طبی، ارتقاء ظرفیت کارکنان صحی افغانستان، همکاری دوامدار و بسیاری از موضوعات صحی دیگر مورد بحث قرار. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۳:۴۶
Background image

معین مالی و اداری وزارت صحت‌عامه از شفاخانه جمهوریت بازدید به عمل آورد

محترم مولوی محمد اسحاق صاحبزاده معین مالی و اداری وزارت صحت‌عامه، از اجراات کارهای انجام شده در بخش اصلاح شفاخانه جمهوریت بازدید به عمل آورد.

در این دیدار داکتر ایمل وردگ رئیس کمیته. . .

BACK TO NEWS