دکتور وحید مجروح به حیث رییس مرکز توسعه گردشگری سلامت کشور های اسلامی انتخاب شد

Panah_moph
پنجشنبه ۱۳۹۸/۷/۲۵ - ۱۳:۲
دکتور وحید مجروح به حیث رییس مرکز توسعه گردشگری سلامت کشور های اسلامی انتخاب شد.

دکتور وحید مجروح از سوی شورای سیاست‌گذاری مرکز توسعه گردش‌گری سلامت کشورهای اسلامی مقیم تهران، سه شنبه ۲۴ میزان ۱۳۹۸، طی حکمی به حیث رییس مرکز توسعه گردشگری کشور های اسلامی منصوب گردید.
این نخستین بار است که یک افغان به عنوان رییس این مرکز برگزیده می‌شود.
دكتر مهدی کریمی رئیس شورای سیاست‌گذاری مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی، گزینش دکتور وحید مجروح را به حیث‌ رییس این نهاد، تبریک گفته و برای وی موفقیت‌های بیشتر در عرصه‌های کاری شان آرزو نمود.
مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی، فدراسیونی بین المللی بوده و اعضاء شورای سیاستگذاری آن متشکل از معاونین و یا نماینده های با صلاحیت وزرای صحت و روسای تشکل های بخش صحت کشورهای اسلامی می باشد.
این نهاد در سال ۱۳۹۴ با هدف شبکه سازی موثر فعالان حوزۀ صحت کشورهای اسلامی ایجاد گردیده و گردهمایی رسمی و بین المللی این نهاد تحت عنوان کنگره بین المللی سلامت کشورهای اسلامی همه ساله در شهر تهران برگزار میگردد.
شایان ذکر است نمایندگان تشکلات توریزم صحی کشورهای غیر اسلامی نیز مانند هند، چین، روسیه، گرجستان، ایتالیا، مجارستان، صربستان و ... از اعضاء ناظر شورای سیاستگذاری این نهاد بین المللی می باشند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۴:۴
Background image

وزارت صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان در نشستی با شعار "صحت من حق من " از روز جهانی صحت گرامی داشت به عمل آورد

هدف بزرگداشت از این روز، افزایش آگاهی عامه، دسترسی بیماران به خدمات صحی، دستاوردهای حوزه صحی و به اشتراک گذاری اطلاعات در این زمینه می‌باشد.

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه، عرضه. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۹:۱۶
Background image

امتحان بخش داکتران ترینی

امتحان بخش داکتران ترینی، به برنامه تخصص در شفاخانه‌های ایمرجنسی، تحت نظر هیآت موظفی که متشکل از ریاست عمومی اکمال تخص وزارت صحت‌عامه و شفاخانه ایمر جنسی بود از نزد کاندیدان واجد شرایط. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۹:۱۳
Background image

طی نامه ای 150 تن از معتادین که صحت یاب شده اند به خاطر آموزش های حرفوی و مسلکی به وزارت کار و امور اجتماعی معرفی شدند

این افراد که از سوی وزارت صحت‌عامه، تحت تداوی معیاری قرار گرفته و صحت یاب شده اند، به منظور آموزش تعلیمات حرفوی و مسلکی به وزارت کار و امور اجتماعی معرفی و در مدت چهار ماه در پنج بخش. . .

BACK TO NEWS