دیدار سرپرست وزارت صحت عامه با رییس اجرایوی بنیاد خیریه قطر

Panah_moph
چهارشنبه ۱۴۰۰/۴/۱۶ - ۱۱:۳۶
دیدار سرپرست وزارت صحت عامه با رییس اجرایوی بنیاد خیریه قطر

چهارشنبه، 16 سرطان 1400

داکتر وحید مجروح، سرپرست وزارت صحت عامه، امروز با آقای محمد علی الغامدی رییس اجرایوی بنیاد خیریه قطر در دفتر کارش دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار، دوطرف روی همکاری‌های مشترک بنیاد خیریه قطر با وزارت صحت عامه و نیازمندی این وزارت بحث و تبادل نظر نمودند.

سرپرست وزارت صحت عامه، از کمک‌های کشور قطر به وزارت صحت عامه افغانستان به ویژه در موج اول ویروس کرونا قدردانی نموده و این کشور را از همکاران مهم سکتور صحت افغانستان خواند.

داکتر مجروح، نیازمندی‌های وزارت صحت عامه را با بنیاد خیریه قطر شریک نموده و از آقای الغامدی خواست تا سکتور صحت افغانستان را در برنامه‌های کوتاه مدت و طولانی مدت خود در بخش‌های تغذی، تجهیزات طبی در مراکز کرونا، خریداری دستگاه‌های تولید اکسیجن، ایجاد یک باب مرکز تداوی امراض موروثی و ایجاد مرکز تداوی اطفال مصاب به سرطان به ویژه ترانسپلانت مغز استخوان گردید.

از سوی هم، آقای محمد علی الغامدی، هدف از این دیدارش را تقویت همکاری بنیاد خیریه قطر با بخش صحت افغانستان خوانده و بر همکاری این بیناد خیریه در افغانستان تاکید کرد.

او هم‌چنان اضافه نمود که قرار است بنیاد خیریه قطر، دفترش را در کابل ایجاد کند تا از این طریق همکاری هایش را به گونه مستقیم با دولت افغانستان تداوم بخشد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۰
Background image

مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، با رییسان صحت‌عامه ولایت های بامیان، غزنی و دایکندی از طریق ویدیوکنفرانس صحبت نمود.

در این نشست که رییسان مرکزی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشتند، رییسان صحت‌عامه ولایت های متذکره مشکلات صحی و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و خواهان رسیده گی به. . .

BACK TO NEWS