دیدار معین مالی و اداری با معین ساختمانی وزارت شهر سازی و مسکن

Panah_moph
چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۴
دیدار معین مالی و اداری با معین ساختمانی وزارت شهر سازی و مسکن

داکترماموسی زیور معین مالی و اداری وزارت صحت‌عامه در نشستی با آقای محمد نسیم خلیق معین ساختمانی وزارت شهرسازی و مسکن دیدارو گفت‌وگو نمود.
دو طرف در این نشست روی هماهنگی و پلان گذاری پروژه‌های ساختمانی، اجرای این پروژه‌ها به وقت معین و باکیفیت بهتر بحث و تبادل نظر نمودند.
معین مالی و اداری وزارت صحت‌عامه علاوه نمود، که این وزارت آماده است تا لیست 46 پروژه ساختمانی منظور شده برای سال 1399 و 11پروژۀ که از سال 1398 باقی مانده است در جدولی تهیه و به خاطر اجراات بعدی به وزارت شهرسازی و مسکن ارسال نماید.
هم‌چنان آقای محمد نسیم خلیق معین ساختمانی وزارت شهرسازی و مسکن ابراز داشت، که وزارت شهرسازی و مسکن آماده است تا در راستای اجرای پروژه های ساختمانی وزارت صحت‌عامه را هم‌کاری همه جانبه نماید.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۲۴
Background image

وزیر صحت عامه با مسوولین کشور مالیزیا دیدار کرد

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان، در دفتر کارش با رئیس آسیای مرکزی و جنوبی خانم شازلینا زین العابدین و آقای راملان عبدالملک مشاور دفتر نخست وزیر وزارت امور. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۱۴
Background image

کار اعمار شفاخانه ۲۴۰ بستر ولایتی سمنگان آغاز شد

کار اعمار این تعمیر به اثر سعی وتلاش رهبری وزارت صحت‌عامه و حکم مقام محترم ریاست الوزراء و مقام ولایت سمنگان صورت گرفته است.

بعد از درخواست ریاست صحت‌عامه ولایت سمنگان به خاطر ارتقاء. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۴:۵۸
Background image

نظارت از سکتور خصوصی در ولایت تخار

بیشتر از یک تُن ادویه و موادغذایی تاریخ گذشته و بی‌کیفیت توسط کمیته های موظف صحت محیطی و نظارت از قوانین صحی ولایت تخار جمع آوری و هدر گردید.

این مواد از دُکاکین فروشنده های مواد غذایی. . .

BACK TO NEWS