سازمان صحی جهان 500 پایه دستگاه تولید آکسیجن را به وزارت صحت‌عامه تسلیم کرد

Panah_moph
دوشنبه ۱۴۰۰/۵/۴ - ۱۷:۱۲
سازمان صحی جهان 500 پایه دستگاه تولید آکسیجن را به وزارت صحت‌عامه تسلیم کرد

دوشنبه 4 اسد 1400

داکترلیودا پنگ مسوول عمومی سازمان صحی جهان(WHO) در افغانستان 500 پایه دستگاه تولید آکسیجن ( آکسیجن کانسینتراتور) را در نشستی به داکتر وژمه سالمی معین مالی واداری وزارت صحت‌عامه کشور تسلیم کرد.

داکتر لیو در این نشست گفت: خوشحالم که در مراسم تسلیم دهی 500 پایه دستگاه تولید آکسیجن به وزارت صحت‌عامه افغانستان اشتراک دارم و امید وارم که این مساعدت یک گام مثبت در راستای مبارزه با موج سوم ویروس کرونا در این کشور باشد.

علاه بر آن وی از مساعدت کیت های اضطراری سازمان صحی جهان که چندی قبل به وزارت صحت‌عامه افغانستان شده است نیز یاد آوری نموده و بر ادامه این همکاری با سکتور صحی افغانستان تاکید کرد.

داکتر وژمه سالمی معین مالی واداری وزارت صحت‌عامه از کمک و همکاری های سازمان صحی جهان که در این موقع اساس با سکتور صحی افغانستان نموده است ابراز قدردانی نموده و وعده سپرد که این دستگاه ها را به مراکز صحی که به آن نیاز دارند به طور عادلانه توزیع خواهند کرد.

قابل تذکر است که هر یک از این دستگاه ها ظرفیت تولید 8 لیتر آکسیجن را در یک دقیقه دارا می‌باشد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۰
Background image

مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، با رییسان صحت‌عامه ولایت های بامیان، غزنی و دایکندی از طریق ویدیوکنفرانس صحبت نمود.

در این نشست که رییسان مرکزی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشتند، رییسان صحت‌عامه ولایت های متذکره مشکلات صحی و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و خواهان رسیده گی به. . .

BACK TO NEWS