سرپرست وزارت صحت عامه بر تجهیز مراکز صحی تاکید نمود

Panah_moph
پنجشنبه ۱۴۰۰/۲/۱۶ - ۱۳:۴۴
سرپرست وزارت صحت عامه بر تجهیز مراکز صحی تاکید نمود

پنج‌شنبه، 16 ثور 1400

داکتر وحید مجروح، سرپرست وزارت صحت عامه کشور، امروز در جلسه بورد این وزارت بر تجهیز مراکز صحی به ویژه نصب دستگاه های تولید آکسیجن تاکید کرد.

داکتر مجروح، ضمن بررسی کارکردهای ادارات صحی در رابطه به تجهیز مراکز صحی از مسوولان ادارات صحی خواست تا در بخش نصب دستگاه های تولید آکسیجن و ریزرفی بالوی‌های آکسیجن در مراکز صحی که بیشتر نیازمند است اقدامات جدی نمایند.

از سوی هم، سرپرست وزارت صحت عامه، از برگزاری جشنواره ملی صحت به منظور قدردانی از کارمندان صحی دولتی و خصوصی و افتتاح چندین پروژه بزرگ صحی در هفته ملی صحت یاد آوری نموده و از مسوولان ادارات صحی خواست تا در راستای برگزاری این برنامه‌ها بیشتر تلاش نمایند.

هم‌چنان در این نشست، مسوولان ادارات مربوطه از پیشرفت کار شان در پیوند به هدایات مقام عالی ریاست جمهوری که در 12 مورد به وزارت صحت عامه داده شده بود به رهبری وزارت صحت عامه وضاحت دادند.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۲۱:۵۷
Background image

معین عرضه خدمات در نشستی با مسوول روابط با دولت از کمیساریای (UNHCR) در دفتر کارش دیدار کرد.

محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، در نشستی با انجینر خان محمد سلطانی مسوول روابط با دولت از کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهنده گان (UNHCR) در دفتر کارش. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۲۱:۴۹
Background image

نظارت از سکتور خصوصی در ولایت پکتیا

تیم نظارت از قوانین صحی ریاست صحت‌عامه ولایت پکتیا، از شماری معاینه خانه ها، لابراتوارها و کلینیک های دندان در مرکز شهر گردیز نظارت نمود که در نتیجه دو باب لابراتوار، سه معاینه خانه و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۲۱:۲۹
Background image

سازمان صحی جهان ۹۱ کارتن دوا و تجهیزات طبی را به ریاست صحت‌عامه ولایت پنجشیر اهدا کرده است

این کمک ها از سوی ریاست صحت‌عامه پنجشیر به مسوولان شفاخانه چهل بستر ولسوالی رخه که شامل ده ها قلم ادویه و تجهیزات طبی بود، تحویل داده شد.

 

BACK TO NEWS