شفاخانه کووید-19 شیدایی ولایت هرات بنام میر ابراهیم بسیم نام گذاری شد

Panah_moph
شنبه ۱۳۹۹/۶/۲۹ - ۱۷:۱۴
شفاخانه کووید-19 شیدایی ولایت هرات بنام میر ابراهیم بسیم نام گذاری شد

داکتر احمد جواد عثمانی سرپرست و نامزد وزیر صحت عامه، پس از ولایت های بادغیس و غور، امروز به ولایت هرات رفته و از کارمندان صحی که در خط نخست نبرد با ویروس کرونا قرار داشتند از کاکردهای آنان تقدیر کرد.

سرپرست وزارت صحت عامه، این کارمندان صحی را مبارزان کشور خوانده و نقش آنان را مبنی بر نجات جان بیماران مبتلا به کرونا و شکست این ویروس در این ولایت ارزنده عنوان کرد.

در عین حال، داکتر عثمانی از کارکردهای شهید میر ابراهیم بسیم یکی از کدرهای طبی که مصروف خدمات برای بیماران کرونا بود و جان خود را از اثر این ویروس از دست داد به نیکی یاد کرده و شفاخانه کووید-19 شیدایی را به پاس خدمات اش بنام وی نام گذاری کرد.

هم‌چنان نامزد وزیر صحت عامه به مسوولان صحی این ولایت هدایت تا تدابیر لازم را برای جلوگیری از شیوع موج دوم کرونا در این ولایت بگیرند تا به بیماران کووید-19 به گونه درست رسیده‌گی شود.

قابل ذکر است که قرار است دستگاه‌های تولید اکسیجن برای این شفاخانه از سوی وزارت صحت عامه شود تا این شفاخانه به مشکل کمبود اکسیجن مواجه نگردد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۴۵
Background image

برنامه آموزشی سه روزه در بخش های مختلف کامپیوتری برای مسئولین و کارمندان اداری ریاست شفاخانه های مرکز راه اندازی شد

هدف از برگذاری این دوره آموزشی افزایش ظرفیت کارکنان اداری سکتور صحت کشور بود که به این منظور ریاست ارتقاء ظرفیت وانکشاف اداره وزارت صحت‌عامه با همکاری تخنیکی ریاست تکنالوژی معلوماتی این. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۲:۱۶
Background image

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه در نشستی که ازطریق آنلاین راه اندازی شد با رییسان صحت‌عامه ولایت های ننگرهار، لغمان و کنر صحبت نمود

در این نشست که مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشت رییسان صحت‌عامه ولایات متذکره مشکلات و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۳:۱۱
Background image

ریاست پالیسی وپلان وزارت صحت‌عامه به خاطر برنامه ریفورم شفاخانه جمهوریت تشکیل جلسه داد

در این نشست داکترمیرویس احمدزی، رییس عمومی پالیسی و پلان  وزارت صحت‌عامه و رییس کمیته ایجاد شده برای تنظیم و بهبود امور صحی شفاخانه جمهوریت، داکتر امیل وردک و مسوولان مربوطه این شفاخانه. . .

BACK TO NEWS