لابراتوار تشخیص ویروس کرونا در ولایت هرات افتتاح شد

Panah_moph
پنجشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۴
لابراتوار تشخیص ویروس کرونا در ولایت هرات افتتاح شد

این لابراتوار که معیارات یک لابراتوار مدرن، مجهز و ستندرد را دارا می‌باشد و مورد تایید سازمان صحی جهان نیز قرار گرفته است، امروز توسط دوکتور‌ ماموسی زیور معین مالی و اداری وزارت صحت عامه افتتاح و به بهره‌برداری سپرده شد.
در این لابراتوار ویروس کرونا کووید-۱۹ تشخیص می‌شود.
پیش ازین سمپل‌ها جهت تشخیص به‌کابل فرستاده می‌شد که تشخیص آن مدت بیشتر از دو روز را در بر می‌گرفت، اما با افتتاح این لابراتوار در هرات، اکنون ویروس کرونا در ظرف کمتر از یک‌روز تشخیص و تثبیت می‌شود.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۶:۱۵
Background image

نشستی با نماینده گان شرکت دولتی ارزاق

نشستی با نماینده گان شرکت دولتی ارزاق، در مورد اکمال مواد خوراکی شفاخانه های دولتی با حضور داکتر احمد سیر پاڅون رییس عمومی طب معالجوی، داکتر وحدت الکوزی رییس شفاخانه های تخصصی و ثالثی و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۵:۵۰
Background image

محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، با مسوولان بنیاد خیریه Kids OR انگلستان در دفترکارش دیدار نمود

 در این دیدار بازسازی اتاق عملیات خانه شفاخانه اتاترک، تامین این شفاخانه با تجهیزات طبی، ارتقاء ظرفیت کارکنان صحی افغانستان، همکاری دوامدار و بسیاری از موضوعات صحی دیگر مورد بحث قرار. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۳:۴۶
Background image

معین مالی و اداری وزارت صحت‌عامه از شفاخانه جمهوریت بازدید به عمل آورد

محترم مولوی محمد اسحاق صاحبزاده معین مالی و اداری وزارت صحت‌عامه، از اجراات کارهای انجام شده در بخش اصلاح شفاخانه جمهوریت بازدید به عمل آورد.

در این دیدار داکتر ایمل وردگ رئیس کمیته. . .

BACK TO NEWS