معینان جدید وزارت صحت عامه معرفی گردیدند

Panah_moph
شنبه ۱۴۰۰/۳/۱۵ - ۱۴:۲۳
معینان جدید وزارت صحت عامه معرفی گردیدند

شنبه، 15 جوزا 1400

بر اساس حکم مقام عالی ریاست جمهوری، داکتر محمد شفیق میرزازاده به حیث معین پالیسی و پلان و داکتر وژمه سالمی به حیث معین مالی و اداری وزارت صحت عامه تعیین گردیده است. آنان امروز توسط داکتر فضل محمود فضلی رییس عمومی اداره امور ریاست جمهوری به وزارت صحت عامه معرفی گردید.

آقای فضلی از کارکردهای داکتر بشیر نورمل معین پیشین پالیسی و پلان وزارت صحت عامه قدردانی نموده و برای معینان جدید این وزارت در راستای بهبود عرضه خدمات صحی آرزوی موفقیت کرد.

او هم‌چنان از تلاش‌های رهبری وزارت صحت عامه مبنی بر مبارزه با موج سوم ویروس کرونا به نیکی یاد نموده و بر حمایت رهبری دولت از سکتور صحت تاکید کرد.

رییس عمومی اداره امور، با اشاره بر لت و کوب داکتران و شکستاندن تجهیزات طبی در شفاخانه محمد علی جناح گفت که برای پی گیری این قضیه، مقام عالی ریاست جمهوری به وزارت امور داخله هدایت داده است تا کسانی که در این قضیه دست داشتند شناسایی و آنان را به سارنوالی معرفی نمایند.

در عین حال، داکتر وحید مجروح سرپرست وزارت صحت عامه، از کارکردهای داکتر بشیر نورمل در سکتور صحت به نیکی یاد کرده و تلاش‌های او را قابل ستایش خواند.

سرپرست وزارت صحت عامه، هم‌چنان تصریح نمود که حمایت مقام عالی ریاست جمهوری یک فرصت خوب برای توسعه سکتور صحت و بهبود عرضه خدمات صحی می‌باشد و همه ما باید در یک هماهنگی خوب و متعهدانه از این فرصت پیش آمده استفاده نماییم.

از سوی هم، داکتر بشیر نورمل معین پیشین این وزارت، بر ادامه همکاری اش با سکتور صحت تاکید کرده گفت که همکاری هایم از طریق سمت جدیدم با ا این وزارت ادامه دارد و برای بهبود عرضه خدمات صحی تلاش خواهم کرد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۵
Background image

نشست به خاطر ریفورم شفاخانه جمهوریت

محترم مولوی نورجلال جلالی وزیر صحت‌عامه، به خاطر برنامه ریفورم ( اصلاح ) کار شفاخانه جمهوریت با هیأت و اعضای کمیته تخصصی به ریاست محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۴
Background image

 معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه با مسوولان و کارمندان صحی شفاخانه حوزوی ابوعلی سینای بلخی دیدار کرد

در این دیدار دستاورد ها و‌ چالش های صحی موجود در این شفاخانه مورد بحث قرار گرفته و مسوولان خواهان حل چالش های این شفاخانه از سوی رهبری وزارت صحت عامه گردیدند.

محترم معین عرضه خدمات صحی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۳
Background image

یک مرکز صحی از طرف وزارت صحت عامه، در ولسوالی چهار بولک ولایت بلخ افتتاح و به بهره برداری سپرده شد

در مراسم افتتاح این مرکز صحی،  محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه، اشتراک نموده و  از افتتاح این مرکز صحی ابراز خرسندی نمود و ایجاد این مرکز را به خاطر رسیده. . .

BACK TO NEWS