وزارت معارف طرحی را برای بازگشایی مکاتب دولتی و خصوصی به وزارت صحت‌عامه پیشکش نمود

Panah_moph
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۳/۲۷ - ۱۷:۲۷
وزارت معارف طرحی را برای بازگشایی مکاتب دولتی و خصوصی به وزارت صحت‌عامه پیشکش نمود

داکتربشیرنورمل، معین پالیسی و پلان وزارت صحت‌عامه، با آقای محمد ابراهیم شینواری، معین وزارت معارف و نمایندگان از معاونیت دوم ریاست جمهوری، مجلس نمایندگان، سازمان صحی جهان، تحصیلات عالی دولتی و خصوصی و ادارات مختلف دیگر در مورد بازگشایی مکاتب دولتی و خصوصی در سطح کشور دیدار و گفتگو نمود.
معین پالیسی و پلان در این نشست گفت: وزارت صحت‌عامه طرح پیشنهاد شده توسط وزارت معارف را مورد بررسی قرارخواهد داد و در صورت مطابقت این طرح با توصیه‌های وزارت صحت‌عامه و سازمان صحی جهان، این وزارت می‌تواند بعد از تأییدی ریاست محترم جمهوری در آینده نزدیک روی بازگشایی مکاتب دولتی و خصوصی اقدام نماید.
این طرح دربرگیرنده مراعات نمودن فاصله های اجتماعی، شستن مکرر دست ها با آب وصابون چند باردر روز، استفاد ه از ماسک، دست ندادن، استفاده ازصنف های بزرگ، کم نمودن ساعت های درسی، محدود سازی مضامین درسی و نکات مهم دیگر می‌باشد.
هم‌چنان در این نشست نمایند گان ادارات مختلف نظریات و پیشنهادات خود را به خاطر بازگشایی مکاتب دولتی و خصوصی مطرح نموده و خواهان بازگشایی این مکاتب در آیندۀ نزدیک از سوی وزارت معارف در سطح کشور گردیدند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۰
Background image

مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، با رییسان صحت‌عامه ولایت های بامیان، غزنی و دایکندی از طریق ویدیوکنفرانس صحبت نمود.

در این نشست که رییسان مرکزی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشتند، رییسان صحت‌عامه ولایت های متذکره مشکلات صحی و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و خواهان رسیده گی به. . .

BACK TO NEWS