چگونه‌گی تدابیر وزارت صحت عامه برای مبارزه با موج سوم کرونا مورد بحث قرار گرفت

Panah_moph
یکشنبه ۱۴۰۰/۱/۲۲ - ۱۱:۲۹
چگونه‌گی تدابیر وزارت صحت عامه برای مبارزه با موج سوم کرونا مورد بحث قرار گرفت

یک‌شنبه، 22 حمل 1400

داکتر وحید مجروح سرپرست وزارت صحت عامه، امروز چگونه‌گی تدابیر ادارات صحی را برای مبارزه با موج سوم ویروس کرونا در کشور مورد بحث قرار داد.

در این نشست، گزارش‌های کاری ادارات ذیربط در رابطه به آموزش کارمندان صحی در بخش جینوتایپنگ، جمع آوری سمپل‌های گرفته شده برای آزمایش نوع جهش یافته ویروس کرونا از تمام ولایات، ارسال تیم های تخنیکی به ولایت ننگرهار بخاطر بررسی وضعیت صحی این ولایت ناشی از کرونا، پیشرفت کار در روند تطبیق واکسین کرونا، اتخاذ تدابیر لازم در مرکز و ولایات و دیگر چالش‌های موجود در مراکز صحی ولایات با رهبری وزارت صحت عامه شریک گردید.

سرپرست وزارت صحت عامه، از پیشرفت کار ادارات صحی در بخش های مربوطه ابراز خرسندی نموده و از مسوولان خواست تا در راستای تدابیر پیشگیری از موج سوم کرونا بیشتر تلاش نمایند.

سرپرست وزارت صحت عامه، در رابطه به کنترل کیفیت سمپل‌های کرونا در لابراتوارهای دولتی و خصوصی تاکید کرد و به مسوولان بخش‌های مربوطه هدایت داد تا در این راستا اقدامات جدی نمایند.

داکتر مجروح هم‌چنان تطبیق واکسین کرونا را یک امر مهم در راستای محو ویروس کرونا در کشور خوانده و از رییسان صحت عامه ولایات خواست تا در روند تطبیق واکسین کرونا تلاش جدی نمایند.

در این نشست، رییسان صحت عامه ولایات، نماینده‌گان سکتور خصوصی صحی و موسسات تطبیق کننده عرضه خدمات صحی از طریق ویدیو کنفرانس وصل شده بودند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۶:۱۵
Background image

نشستی با نماینده گان شرکت دولتی ارزاق

نشستی با نماینده گان شرکت دولتی ارزاق، در مورد اکمال مواد خوراکی شفاخانه های دولتی با حضور داکتر احمد سیر پاڅون رییس عمومی طب معالجوی، داکتر وحدت الکوزی رییس شفاخانه های تخصصی و ثالثی و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۵:۵۰
Background image

محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، با مسوولان بنیاد خیریه Kids OR انگلستان در دفترکارش دیدار نمود

 در این دیدار بازسازی اتاق عملیات خانه شفاخانه اتاترک، تامین این شفاخانه با تجهیزات طبی، ارتقاء ظرفیت کارکنان صحی افغانستان، همکاری دوامدار و بسیاری از موضوعات صحی دیگر مورد بحث قرار. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۳:۴۶
Background image

معین مالی و اداری وزارت صحت‌عامه از شفاخانه جمهوریت بازدید به عمل آورد

محترم مولوی محمد اسحاق صاحبزاده معین مالی و اداری وزارت صحت‌عامه، از اجراات کارهای انجام شده در بخش اصلاح شفاخانه جمهوریت بازدید به عمل آورد.

در این دیدار داکتر ایمل وردگ رئیس کمیته. . .

BACK TO NEWS