گزارش کاری ربع اول مؤسسات تطبیق کننده مورد ارزیابی قرار گرفت

Panah_moph
یکشنبه ۱۳۹۸/۳/۲۶ - ۱۶:۱۳
گزارش کاری ربع اول مؤسسات تطبیق کننده مورد ارزیابی قرار گرفت

داکتر فیروزالدین فیروز وزیر صحت عامۀ جمهوری اسلامی افغانستان، گزارش کاری ربع اول سال جاری مؤسسات تطبیق کننده عرضه خدمات صحی را با حضور معینان این وزارت و مسؤولان مؤسسات تطبیق کننده طی نشستی به بررسی گرفت.
در این نشست مسؤولان مؤسسات تطبیق کننده کارکردهای شان را به گونه جداگانه ارایه نمودند و روی بهبود بیشتر ارایۀ خدمات صحی در مراکز صحی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
هم‌چنان وزیر صحت عامۀ کشور نتایج هدایاتی را که قبلا طی مکتوبی در رابطه به ( امتیازات کارمندان صحی مطابق پالیسی ملی معاشات، پرداخت هشتاد درصد معاشات به گونه ثابت و ۲۰ درصد آن مطابق اجراات کارمندان، موجودیت ادویه و لوازم طبی در مراکز صحی، استخدام کارمندان کلیدی پروژه در مراکز صحی، ترمیم و حفظ الصحه محیطی مراکز صحی، تداوی معیاری بیماران و موجودیت رهنمودهای وزارت صحت عامه در مراکز صحی، تهیه غذای مناسب برای بیماران داخل بستر، موجودیت عملیات خانه، ریکوری، اکسری، اتاق عاجل، لابراتوارهای معیاری) به مؤسسات تطبیق کننده داده بود ارزیابی کرد.
بر علاوه داکتر فیروز، در زمینه استخدام واکسیناتور از طبقه اناث در مراکز صحی،‌ مشخص نمودن ساحات در مصرف بودجه اختیاری و غیر اختیار، برنامه ریزی برای مشخص کردن ساحات سفید در بخش واکسیناسیون و هماهنگی بیشتر میان رییسان صحت عامه و مسوولان موسسات تطبیق کننده برای مسوولان هدایات لازم داد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۰
Background image

مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، با رییسان صحت‌عامه ولایت های بامیان، غزنی و دایکندی از طریق ویدیوکنفرانس صحبت نمود.

در این نشست که رییسان مرکزی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشتند، رییسان صحت‌عامه ولایت های متذکره مشکلات صحی و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و خواهان رسیده گی به. . .

BACK TO NEWS