گفتگوی رهبری وزارت صحت عامه با مقامات حوزه شرق در پیوند به تطبیق واکسین پولیو

Panah_moph
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱/۱۰ - ۲۱:۴۵
گفتگوی رهبری وزارت صحت عامه با مقامات حوزه شرق در پیوند به تطبیق واکسین پولیو

داکتر وحید مجروح سرپرست وزارت صحت عامه، با مقامات ولایت‌های ننگرهار، لغمان، کنر و نورستان از طریق ویدیو کنفرانس روی چگونه‌گی تطبیق واکسین پولیو و تامین امنیت واکسیناتوران گفتگو نمود.

سرپرست وزارت صحت عامه از هدف قراردادن واکسیناتوران در ولایت ننگرهار ابراز نگرانی نموده و از مقامات این ولایات خواست تا در راستای تامین امنیت جان کارکنان صحی بیشتر تلاش نمایند.

هم‌چنان مقامات این ولایات بر تامین امنیت کارکنان صحی در حوزه شرق وعده هر نوع همکاری دادند و گفتند که ما در جستجوی شناسایی افرادی که سه تن از واکسیناتور را امروز در ولایت ننگرها به شهادت رسانیده اند هستیم.

در عین حال، تیم‌های ولایتی کمپاین پولیو بر ادامه روند تطبیق واکسین پولیو در کشور تاکید نموده تعهد کردند که آنان باوجود چالش‌های امنیتی، برای نجات جان اطفال از خطر این مرض به کار شان ادامه می‌هند.

این در حالی است که سه تن از واکسیناتوران زن امروز در ولایت ننگرهار از سوی افراد ناشناس در ولایت ننگرهار به شهادت رسیده اند.

کمپاین واکسین پولیو روز گذشته در سراسر کشور آغاز شد و قرار است نو اعشاریه شش ملیون طفل واکسین شوند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۲۴
Background image

وزیر صحت عامه با مسوولین کشور مالیزیا دیدار کرد

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان، در دفتر کارش با رئیس آسیای مرکزی و جنوبی خانم شازلینا زین العابدین و آقای راملان عبدالملک مشاور دفتر نخست وزیر وزارت امور. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۱۴
Background image

کار اعمار شفاخانه ۲۴۰ بستر ولایتی سمنگان آغاز شد

کار اعمار این تعمیر به اثر سعی وتلاش رهبری وزارت صحت‌عامه و حکم مقام محترم ریاست الوزراء و مقام ولایت سمنگان صورت گرفته است.

بعد از درخواست ریاست صحت‌عامه ولایت سمنگان به خاطر ارتقاء. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۴:۵۸
Background image

نظارت از سکتور خصوصی در ولایت تخار

بیشتر از یک تُن ادویه و موادغذایی تاریخ گذشته و بی‌کیفیت توسط کمیته های موظف صحت محیطی و نظارت از قوانین صحی ولایت تخار جمع آوری و هدر گردید.

این مواد از دُکاکین فروشنده های مواد غذایی. . .

BACK TO NEWS