یک محموله از کیت های اضطراری کشور روسیه از طریق سازمان صحی جهان به افغانستان رسید

Panah_moph
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۳/۲۵ - ۱۶:۴
یک محموله از کیت های اضطراری کشور روسیه از طریق سازمان صحی جهان به افغانستان رسید

سه شنبه 25 جوزا 1400

این محموله شامل کیت های اضطراری است که قبلا از طرف کشور روسیه به سازمان صحی جهان تسلیم داده شده بود که امروز به افغانستان رسید.

در نشستی که به این مناسبت راه اندازی شد داکتر محمد شفیق میرزازاده معین پالیسی و پلان وزارت صحت‌عامه، آقای الکسی پرورزیو معاون سفارت روسیه در افغانستان و آقای لیو دیپنگ مسوول سازمان صحی جهان در افغانستان اشتراک داشتند.

معین پالیسی و پلان وزارت صحت‌عامه کشور به نمایندگی از سکتور صحی و مردم افغانستان از کمک کشور روسیه و همکاری سازمان صحی جهان اظهار امتنان و قدر دانی نموده و این مساعدت را در چنین شرایطی به مردم افغانستان یک نیاز مبرم می داند.

وی همچنان تاکید روی توزیع عادلانه این کیت ها نموده و وعده سپرد که رهبری وزارت صحت‌عامه متعهد است تا این کیت ها را به طور شفاف و عادلانه آن به مراکز صحی که نیاز به آن دارند توزیع خواهد کرد.

قابل تذکر است که این محموله به مقدار39 تن بوده و برای یک میلیون تن در مدت سه ماه استفاده خواهد شد.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۶:۱۵
Background image

نشستی با نماینده گان شرکت دولتی ارزاق

نشستی با نماینده گان شرکت دولتی ارزاق، در مورد اکمال مواد خوراکی شفاخانه های دولتی با حضور داکتر احمد سیر پاڅون رییس عمومی طب معالجوی، داکتر وحدت الکوزی رییس شفاخانه های تخصصی و ثالثی و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۵:۵۰
Background image

محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، با مسوولان بنیاد خیریه Kids OR انگلستان در دفترکارش دیدار نمود

 در این دیدار بازسازی اتاق عملیات خانه شفاخانه اتاترک، تامین این شفاخانه با تجهیزات طبی، ارتقاء ظرفیت کارکنان صحی افغانستان، همکاری دوامدار و بسیاری از موضوعات صحی دیگر مورد بحث قرار. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۳:۴۶
Background image

معین مالی و اداری وزارت صحت‌عامه از شفاخانه جمهوریت بازدید به عمل آورد

محترم مولوی محمد اسحاق صاحبزاده معین مالی و اداری وزارت صحت‌عامه، از اجراات کارهای انجام شده در بخش اصلاح شفاخانه جمهوریت بازدید به عمل آورد.

در این دیدار داکتر ایمل وردگ رئیس کمیته. . .

BACK TO NEWS