اطلاعیۀ وزارت صحت‌عامه در پیوند به سفر هموطنان ما به خارج از کشور از راه زمین و انجام تست‌های ویروس کرونا در لابراتوارهای دولتی

Panah_moph

وزارت صحت‌عامۀ جمهوری اسلامی افغانستان، از تمام هموطنان تقاضا می‌نماید تا به خاطر جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در کشور از رفتن به کشورهای خارجی خود داری نمایند.

وزارت صحت‌عامه افغانستان به اطلاع هموطنان ما که می خواهند سفر نمایند می‌رساند تا به خاطر انجام تست ویروس کرونا در لابراتوارهای دولتی مراجعه نکنند. چون ظرفیت تست‌های موجود در این لابراتوارها کم بوده و این تست ها صرف برای واقعات مشکوک و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در داخل کشور می‌باشد.

همچنان وزارت صحت‌عامه در هماهنگی با وزارت خارجه افغانستان از طریق سفارت خویش با کشور پاکستان در تماس است تا بتوانند راه حلی را برای این چالش دریابند ولی نگرانی دولت پاکستان از این است که سفرهای زیاد سبب انتشار بیشتر ویروس کرونا در هر دو کشور می‌شود.

علاوه بر آن این وزارت به تمام ریاست های صحت‌عامه ولایات هدایت می‌دهد تا مطابق این اطلاعیه که در رابطه به انجام تست های ویروس کرونا در لابراتوارهای دولتی می‌باشد اجراات نمایند.

با احترام :داکتر احمد جواد عثمانی

وزیر صحت‌عامۀ جمهوری اسلامی افغانستان

آخرین اطلاعیه ها

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۱ - ۱۱:۵۲
Background image

اطلاعیه ریاست عمومی اکمال تخصص!

ثبت نام امتحان ترینری:

کاندیدان محترم که امتحان Comprehensive را سپری ولی سند تخصص را اخذ نه نموده اند، جهت تکمیل مراحل ثبت نام می توانند از تصادیق ریاست اکمال تخصص و یا هم از          . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۰:۷
Background image

اطلاعیه ریاست عمومی اکمال تخصص !

ثبت نام امتحان ترینری:

قرار است امتحان ترینری جهت جذب ترینران رشته های مختلف برنامه اکمال تخصص اخذ گردد. بناءً کاندیدان محترم واجد شرایط مطابق رهنمود از لینک انترنیتی ذیل به شکل انلاین . . .

شنبه ۱۴۰۳/۱/۴ - ۹:۴۲
Background image

اطلاعیه!

قابل توجه روسایی محترم صحت‌عامه مرکز و ولایات مربوط به وزارت صحت‌عامه.
طوری که در جریان هستید رهبری وزارت صحت‌عامه کمپاین ملی غرس نهال را با شعار "یک کارمند صحی یک درخت" آغاز کرده است.

. . .

Back to announcements