بازدید معین عرضۀ خدمات صحی از لیسۀ خصوصی عزیر

Panah_moph
دوشنبه ۱۳۹۸/۴/۱۷ - ۱۵:۵۳
بازدید معین عرضۀ خدمات صحی از لیسۀ خصوصی عزیر

داکتر فدامحمد پیکان، معین عرضۀ خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، امروز (دوشنبه 17 سرطان 1398) از لیسۀ خصوصی عزیر که هفته گذشته شاگردان آن پس از انفجار، صدمه دیده بودند، بازدید به عمل آورد.
در این دیدار معین عرضۀ خدمات صحی، با تیمی از روانشناسان و هیئت وزارت معارف، از وضعیت صحی و روانی شاگردان مکتب خصوصی عزیر از نزدیک دیدن نمود.
معین عرضۀ خدمات صحی، به تیم سیار از روانشناسان وزارت صحت‌عامه، هدایت داد تا مدتی در این مکتب با شاگردان و فامیل‌های آن‌ها که از حادثۀ هفته گذشته صدمه دیده‌اند، همکاری همه جانبه نمایند، تا آن‌ها بتوانند هر چه زودتر به زندگی عادی خود برگردند.
وزارت صحت عامه، تیم سیار صحت روانی را که متشکل از یک داکتر، 6 تن از مشاوران روانی- اجتماعی، یک تن کارشناس صدمه روانی و سه تن از کارشناسان اطفال تحت نظر دو تن از آمرین صحت روانی می‌باشد، به ساحه فرستاده است تا ارزیابی‌های خود را در مورد ارایه داشته و نظر به کتگوری شاگردان را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.
قراراست تیم سیار وزارت صحت عامه، نظر به مشکلاتی که شاگردان مکتب خصوصی عزیر پس از حادثه انفجار دیده‌اند، به مدت یک هفته با آن‌ها تمریناتی از جمله: تمرینات زمین آمدن، آگاهی ذهنی، درمان با تعهد و پذیرش، بازی‌های طفلانه در محل دوستانه، مصروف سازی اطفال، مشکل گشایی، تخلیه حیه جانات، تمرینات تنفسی و تمرینات آرام سازی در قسمت صحت یابی آن‌ها انجام دهند.
دوشنبۀ هفته گذشته 10سرطان 1398 لیسۀ خصوصی عزیر واقع شهرک گلبهار تاور، شاهد انفجاری بود که بیشترشاگردان آن پس از حادثه، صدمۀ جسمی و روانی دیده‌اند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۰
Background image

مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، با رییسان صحت‌عامه ولایت های بامیان، غزنی و دایکندی از طریق ویدیوکنفرانس صحبت نمود.

در این نشست که رییسان مرکزی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشتند، رییسان صحت‌عامه ولایت های متذکره مشکلات صحی و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و خواهان رسیده گی به. . .

BACK TO NEWS