تاکید رهبری وزارت صحت عامه بر مبارزه با فساد در سکتور صحت

Panah_moph
شنبه ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۸
تاکید رهبری وزارت صحت عامه بر مبارزه با فساد در سکتور صحت

داکتر بشیر نورمل معین پلان و پالیسی وزارت صحت عامه، امروز در نخستین نشست کمیته مشترک وزارت صحت عامه و جامعه مدنی اشتراک نموده و بر مبارزه با فساد اداری در سکتور صحت تاکید نمود.

این کمیته میان وزارت صحت عامه و جامعه مدنی، تحت رهبری داکتر عبدالقدیر قدیر رییس عمومی پلان و پالیسی وزارت صحت عامه به منظور نظارت از تطبیق استراتیژی مبارزه با فساد اداری ایجاد شده است.

معین پلان و پالیسی وزارت صحت عامه، مبارزه با فساد اداری را از اولویت های وزارت صحت عامه عنوان نموده و از ایجاد این کمیته استقبال نمود.

هم‌چنان داکتر بشیر نورمل، از برنامه‌ها و راهکارهای این وزارت در راستای مبارزه با فساد یاد آوری کرده تصریح نمود که این وزارت متعهد بر تطبیق برنامه‌ها و راهکارهای مبارزه با فساد در سکتور صحت می‌باشد.

داکتر بشیر نورمل گفت که ما در تلاش استیم تا فساد اداری را در سکتور صحت به حد اقل برسانیم و این کمیته می‌تواند ما را در راستای کاهش فساد اداری بیشتر کمک نماید.

از سوی هم، اعضای این کمیته تعهد و همکاری شان را در پیوند به نظارت از کارکردهای سکتور صحت به هدف مبارزه با فساد اداری و بهبود عرضه خدمات صحی اعلام نمودند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۰
Background image

مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، با رییسان صحت‌عامه ولایت های بامیان، غزنی و دایکندی از طریق ویدیوکنفرانس صحبت نمود.

در این نشست که رییسان مرکزی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشتند، رییسان صحت‌عامه ولایت های متذکره مشکلات صحی و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و خواهان رسیده گی به. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۳۳
Background image

کلینیک‌های صحی سیار انجمن رهنمای خانواده‌ افغان در ولایت بلخ افتتاح گردید

مولوی شیخ میر صدام معاون و سرپرست ریاست صحت‌عامه‌ ولایت بلخ از موسسه‌ی افگاه به خاطر ایجاد و حمایت این کلینیک‌ها ابراز امتنان نموده افزود، این کلینیک‌های صحی سیار محلات مهاجرنشین و. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۴:۴
Background image

وزارت صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان در نشستی با شعار "صحت من حق من " از روز جهانی صحت گرامی داشت به عمل آورد

هدف بزرگداشت از این روز، افزایش آگاهی عامه، دسترسی بیماران به خدمات صحی، دستاوردهای حوزه صحی و به اشتراک گذاری اطلاعات در این زمینه می‌باشد.

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه، عرضه. . .

BACK TO NEWS