تاکید رهبری وزارت صحت عامه بر نصب و فعال سازی دستگاه‌های تولید اکسیجن در 10 ولایت کشور

Panah_moph
دوشنبه ۱۴۰۰/۵/۱۱ - ۱۲:۲۵
تاکید رهبری وزارت صحت عامه بر نصب و فعال سازی دستگاه‌های تولید اکسیجن در 10 ولایت کشور

دوشنبه، 11 اسد 1400

داکتر وحید مجروح، سرپرست وزارت صحت عامه، امروز در نشستی از راه دور با نماینده اداره یونیسف و تیم همراه شان روی رفع چالش‌های موجود در پروسه تدارکات دستگاه‌های تولید اکسیجن بحث و تبادل نظر نمودند.

در این نشست، چالش‌های که در پروسه تدارکات و کارهای تخنیکی که بخاطر نصب و فعال سازی دستگاه‌های تولید اکسیجن با دو شرکت از سوی اداره یونیسف صورت گرفته بود با نماینده یونیسف شریک گردید و روی حل این معضل تفاهم صورت گرفت.

سرپرست وزارت صحت عامه، بر نصب و فعال سازی دستگاه‌های تولید اکسیجن در ولایت‌های نیازمند تاکید کرده گفت که با توجه به وضعیت کرونا در کشور شماری از ولایات نیاز شدید به دستگاه‌های تولید اکسیجن دارد.

در عین حال نماینده اداره یونیسف، بر همکاری شان بر رفع چالش‌های موجود وعده همکاری داده گفت که همکاران ما در یک نشست جداگانه با نماینده‌گان ادارات مربوطه وزارت صحت عامه روی حل این چالش با هم کار خواهند کرد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۴۵
Background image

برنامه آموزشی سه روزه در بخش های مختلف کامپیوتری برای مسئولین و کارمندان اداری ریاست شفاخانه های مرکز راه اندازی شد

هدف از برگذاری این دوره آموزشی افزایش ظرفیت کارکنان اداری سکتور صحت کشور بود که به این منظور ریاست ارتقاء ظرفیت وانکشاف اداره وزارت صحت‌عامه با همکاری تخنیکی ریاست تکنالوژی معلوماتی این. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۲:۱۶
Background image

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه در نشستی که ازطریق آنلاین راه اندازی شد با رییسان صحت‌عامه ولایت های ننگرهار، لغمان و کنر صحبت نمود

در این نشست که مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشت رییسان صحت‌عامه ولایات متذکره مشکلات و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۳:۱۱
Background image

ریاست پالیسی وپلان وزارت صحت‌عامه به خاطر برنامه ریفورم شفاخانه جمهوریت تشکیل جلسه داد

در این نشست داکترمیرویس احمدزی، رییس عمومی پالیسی و پلان  وزارت صحت‌عامه و رییس کمیته ایجاد شده برای تنظیم و بهبود امور صحی شفاخانه جمهوریت، داکتر امیل وردک و مسوولان مربوطه این شفاخانه. . .

BACK TO NEWS