دیدار وزیر صحت عامه با بزرگان و رییس شورای ولایتی زابل

Panah_moph
یکشنبه ۱۳۹۸/۶/۲۴ - ۱۴:۱۸
دیدار وزیر صحت عامه با بزرگان و رییس شورای ولایتی زابل

داکتر فیروزالدین فیروز وزیر صحت عامه جمهوری اسلامی افغانستان، امروز یک شنبه ( 24 سنبله 1398) با بزرگان و رییس شورای ولایتی زابل در دفتر کارش دیدار و گفتگو نمود.
در این دیدار بزرگان شورای ولایتی زابل مشکلات شانرا با وزیر صحت عامه در میان گذاشته و خواهان هم‌کاری های بیشتر رهبری وزارت صحت عامه در زمینه شدند.
وزیر صحت عامه کشور ضمن استماع پیشنهادات و خواست‌های بزرگان و رییس شورای ولایتی زابل برای رفع چالش‌های صحی در این ولایت برای آنان وعده هم‌کاری داد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۴۵
Background image

برنامه آموزشی سه روزه در بخش های مختلف کامپیوتری برای مسئولین و کارمندان اداری ریاست شفاخانه های مرکز راه اندازی شد

هدف از برگذاری این دوره آموزشی افزایش ظرفیت کارکنان اداری سکتور صحت کشور بود که به این منظور ریاست ارتقاء ظرفیت وانکشاف اداره وزارت صحت‌عامه با همکاری تخنیکی ریاست تکنالوژی معلوماتی این. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۲:۱۶
Background image

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه در نشستی که ازطریق آنلاین راه اندازی شد با رییسان صحت‌عامه ولایت های ننگرهار، لغمان و کنر صحبت نمود

در این نشست که مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشت رییسان صحت‌عامه ولایات متذکره مشکلات و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۳:۱۱
Background image

ریاست پالیسی وپلان وزارت صحت‌عامه به خاطر برنامه ریفورم شفاخانه جمهوریت تشکیل جلسه داد

در این نشست داکترمیرویس احمدزی، رییس عمومی پالیسی و پلان  وزارت صحت‌عامه و رییس کمیته ایجاد شده برای تنظیم و بهبود امور صحی شفاخانه جمهوریت، داکتر امیل وردک و مسوولان مربوطه این شفاخانه. . .

BACK TO NEWS