ریاست جمهوری از کارکرد های وزارت صحت عامه تقدیر کرد

Panah_moph
دوشنبه ۱۳۹۸/۶/۱۱ - ۱۴:۳۷
ریاست جمهوری از کارکردهای وزارت صحت عامه تقدیر کرد

وزارت صحت عامه کشور، امروز مدال‌ها و تقدیرنامه‌های شماری از کارمندان صحی را که به تاریخ 13 سرطان سال روان از سوی ریاست جمهوری تقدیر شده بودند طی مراسمی به آنان اهدا کرد.
هدف از این تقدیر، قدردانی از کارکردهای کارمندان وزارت صحت عامه که در بخش‌های‌ گوناگون به ویژه رسیدگی به واقعات عاجل که شب و روز تلاش می‌کنند گفته شده است.
داکتر فیروزالدین فیروز وزیرصحت عامه کشور، کارکردهای کارمندان صحی را به خصوص کسانی که در تداوی و نجات جان مردم در واقعات عاجل و غیر عاجل تلاش کردند قدردانی کرد و گفت: جای خوشی است که امروز زحمات کارمندان مان که شب و روز برای نجات هموطنان مان تلاش می‌کنند از سوی ریاست جمهوری مورد تقدیر قرار گرفته است. این افتخار بر می‌گردد به تمام کارکنان سکتور صحت.
وزیر صحت عامه کشور، هم‌چنان تاکید نمود که دسترسی به خدمات صحی حق هر شهروند این سرزمین است و این مسؤولیت ایمانی و جدانی ما است تا خدمات صحی یکسان را بدون در نظر داشت قوم، زبان، مذهب و نژاد برای مردم ارایه کنیم.
داکتر فیروز در ادامه سخنانش از مسؤول و کارکنان شفاخانه ایمرجنسی و سازمان صحی جهان تشکری نموده و این دو نهاد را از جمله هم‌کاران مهم وزارت صحت عامه عنوان کرد.
در این مراسم برای داکتر عالم عاصم آمر کابل امبولانس، وحیدالله مایار سخنگوی وزارت صحت عامه، داکتر محب الله حیر رییس عمومی طب معالجوی، و میر لیث مصطفی مسؤول دفتر هماهنگی رسیدگی به حادثات غیر مترقبه مدال دولتی غازی میر بچه خان، برای داکتر هیلی مصطفی مسؤول بخش مراقبت عاجل مدال ملالی اهدا گردید و نیز برای 86 تن دیگر تقدیر نامه داده شد.
جلالتمآب محمد اشرف غنی رییس جمهور کشور، به تاریخ 13 سرطان برای پنج تن از کارکنان این وزارت به منظور تقدیر از کارکردهای کارکنان صحی فرمان مدال دولتی و برای 86 تن حکم تقدیرنامه داده است.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۴۵
Background image

برنامه آموزشی سه روزه در بخش های مختلف کامپیوتری برای مسئولین و کارمندان اداری ریاست شفاخانه های مرکز راه اندازی شد

هدف از برگذاری این دوره آموزشی افزایش ظرفیت کارکنان اداری سکتور صحت کشور بود که به این منظور ریاست ارتقاء ظرفیت وانکشاف اداره وزارت صحت‌عامه با همکاری تخنیکی ریاست تکنالوژی معلوماتی این. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۲:۱۶
Background image

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه در نشستی که ازطریق آنلاین راه اندازی شد با رییسان صحت‌عامه ولایت های ننگرهار، لغمان و کنر صحبت نمود

در این نشست که مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشت رییسان صحت‌عامه ولایات متذکره مشکلات و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۳:۱۱
Background image

ریاست پالیسی وپلان وزارت صحت‌عامه به خاطر برنامه ریفورم شفاخانه جمهوریت تشکیل جلسه داد

در این نشست داکترمیرویس احمدزی، رییس عمومی پالیسی و پلان  وزارت صحت‌عامه و رییس کمیته ایجاد شده برای تنظیم و بهبود امور صحی شفاخانه جمهوریت، داکتر امیل وردک و مسوولان مربوطه این شفاخانه. . .

BACK TO NEWS