نشستی کمیته عملیاتی در مورد جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به کشور راه اندازی شد

Panah_moph
شنبه ۱۳۹۸/۱۲/۳ - ۱۶:۱۴
نشستی کمیته عملیاتی در مورد جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به کشور راه اندازی شد

این نشست تحت رهبری داکتر ماموسی زیور، معین مالی و اداری وزارت صحت‌عامه در مورد آمادگی‌ها برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به کشور راه اندازی شد.
معین مالی و اداری در این نشست هدایت داد تا هیأتی متشکل از روسای وزارت به ولایت های فراه، نیمروز و هرات سفرنموده و وسایل مورد نیاز از جمله تجهیزات طبی، ادویه لازم، کیت‌های محافظتی و ماسک را آماده نموده و به مراکز صحی توزیع نمایند تا درموقع ضرورت از آن استفاده موثر صورت گیرد.
معین مالی و اداری در مورد تسریع روند مالی وتدارکاتی این وسایل تاکید نموده و از مؤسسات تطبیق کننده عرضۀ خدمات صحی نیزخواهان هم‌کاری بیشتر در امر مبارزه با انتشار ویروس کرونا به کشورگردید.
قرار است هیأت تعین شده، فردا به ولایت های هرات، فراه و نیمروز سفرنماید، تا آمادگی‌های بیشتر را در راستای مبارزه با انتشار ویروس کرونا به کشور در این ولایات روی دست داشته باشند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۴۵
Background image

برنامه آموزشی سه روزه در بخش های مختلف کامپیوتری برای مسئولین و کارمندان اداری ریاست شفاخانه های مرکز راه اندازی شد

هدف از برگذاری این دوره آموزشی افزایش ظرفیت کارکنان اداری سکتور صحت کشور بود که به این منظور ریاست ارتقاء ظرفیت وانکشاف اداره وزارت صحت‌عامه با همکاری تخنیکی ریاست تکنالوژی معلوماتی این. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۲:۱۶
Background image

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه در نشستی که ازطریق آنلاین راه اندازی شد با رییسان صحت‌عامه ولایت های ننگرهار، لغمان و کنر صحبت نمود

در این نشست که مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشت رییسان صحت‌عامه ولایات متذکره مشکلات و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۳:۱۱
Background image

ریاست پالیسی وپلان وزارت صحت‌عامه به خاطر برنامه ریفورم شفاخانه جمهوریت تشکیل جلسه داد

در این نشست داکترمیرویس احمدزی، رییس عمومی پالیسی و پلان  وزارت صحت‌عامه و رییس کمیته ایجاد شده برای تنظیم و بهبود امور صحی شفاخانه جمهوریت، داکتر امیل وردک و مسوولان مربوطه این شفاخانه. . .

BACK TO NEWS