نشست بورد رهبری نهاد ملی اعتبار دهی مراقبت‌های صحی راه اندازی شد

Panah_moph
دوشنبه ۱۳۹۸/۶/۱۱ - ۱۰:۳۸
نشست بورد رهبری نهاد ملی اعتبار دهی مراقبت‌های صحی راه اندازی شد

وزارت صحت‌عامۀ جمهوری اسلامی افغانستان به روز یک شنبه ( 10 سنبله 1398) نشست بورد رهبری اداره ملی اعتبار دهی مراقبت‌های صحی را راه اندازی کرد.
در این نشست بانو دیوه صمد، معین پالیسی و پلان وزارت صحت‌عامه، لایحۀ وظایف اعضای بورد رهبری، ارایۀ بحث و تصویب طرزالعمل برگزاری جلسات کاری را به بررسی گرفت
قابل یاد آوری است که اشتراک کنندگان بعد ازمرور لایحه وظایف اعضای بورد، طرزالعمل برگزاری جلسات بورد رهبری اداره ملی اعتباردهی را با اکثریت آرا تصویب نمودند.
هدف عمده و اساسی ایجاد نهاد ملی اعتبار دهی عبارت از: بهبود کیفیت و مصونیت خدمات صحی برای تمام مردم افغانستان می‌باشد، که این امر می‌تواند با همکاری شرکای ذی‌ربط با ایجاد معیارات مبتنی بر شواهد، تسهیل و تطبیق معیارات و راه اندازی ارزیابی‌های قابل اعتماد، تأمین گردد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۰
Background image

مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، با رییسان صحت‌عامه ولایت های بامیان، غزنی و دایکندی از طریق ویدیوکنفرانس صحبت نمود.

در این نشست که رییسان مرکزی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشتند، رییسان صحت‌عامه ولایت های متذکره مشکلات صحی و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و خواهان رسیده گی به. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۳۳
Background image

کلینیک‌های صحی سیار انجمن رهنمای خانواده‌ افغان در ولایت بلخ افتتاح گردید

مولوی شیخ میر صدام معاون و سرپرست ریاست صحت‌عامه‌ ولایت بلخ از موسسه‌ی افگاه به خاطر ایجاد و حمایت این کلینیک‌ها ابراز امتنان نموده افزود، این کلینیک‌های صحی سیار محلات مهاجرنشین و. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۴:۴
Background image

وزارت صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان در نشستی با شعار "صحت من حق من " از روز جهانی صحت گرامی داشت به عمل آورد

هدف بزرگداشت از این روز، افزایش آگاهی عامه، دسترسی بیماران به خدمات صحی، دستاوردهای حوزه صحی و به اشتراک گذاری اطلاعات در این زمینه می‌باشد.

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه، عرضه. . .

BACK TO NEWS