چگونگی تطبیق واکسین کرونا در نشستی مورد ارزیابی قرار گرفت

Panah_moph
دوشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۳
چگونگی تطبیق واکسین کرونا در نشستی مورد ارزیابی قرار گرفت

داکتر وحید مجروح سرپرست وزارت صحت‌عامه در نشستی از طریق ویدیو کنفرانس چگونگی تطبیق واکسین کرونا به پرسونل صحی را در مرکز و ولایات با مسوولان موسسات تطبیق کننده و رییسان صحت‌عامه ولایات مورد ارزیابی قرار داد.

در این نشست سرپرست وزارت صحت‌عامه هدایت داد تا موسسات تطبیق کننده خدمات صحی در مورد فراهم سازی واکسین کرونا با ریاست های صحت‌عامه ولایات همکاری همه جانبه نمایند. وی همچنان نقش رییسان صحت‌عامه را در قسمت تطبیق این واکسین و آگاهی دهی مهم دانسته و از آنان خواست تا در این راستا تلاش بیشتر نمایند.

در ادامه داکتر مجروح آمار تمام کارمندان صحی را که واکسین کرونا گرفته اند با اشتراک کنندگان شریک نموده افزود، خواست رهبری دولت افغانستان و وزارت صحت‌عامه از مسوولان صحی در مرکز و ولایات این است تا در قسمت تطبیق این واکسین و گزارش دهی آن از جدیت، هماهنگی بیشتر و دقت کامل استفاده نمایند و اندک ترین اشتباه را در این راستا پذیرفتنی نمی دانند.

از سوی‌هم اشتراک کنندگان گزارش های کاری، پیشنهادات و چالش های کاری شان را در مورد تطبیق واکسین کرونا با رهبری وزارت صحت عامه در جریان گذاشته که به خاطر حل و رسیدگی به آنان به مسوولان مربوطه هدایات لازم داده شد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۰
Background image

مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، با رییسان صحت‌عامه ولایت های بامیان، غزنی و دایکندی از طریق ویدیوکنفرانس صحبت نمود.

در این نشست که رییسان مرکزی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشتند، رییسان صحت‌عامه ولایت های متذکره مشکلات صحی و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و خواهان رسیده گی به. . .

BACK TO NEWS