کارکردهای مرکز سوق و اداره عملیاتی کرونا مورد ارزیابی قرار گرفت

Panah_moph
شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۳:۵۹
کارکردهای مرکز سوق و اداره عملیاتی کرونا مورد ارزیابی قرار گرفت

داکتر وحید مجروح معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه، امروز چگونه‌گی کارکردهای مرکز سوق و اداره عملیاتی کرونا را در پیوند به آموزش کارمندان صحی در بخش‌های مراقبت‌های جدی و چگونه‌گی استفاده از دستگاه‌های پی سی آر مورد ارزیابی قرار داد.

مسوولان ادارات مربوطه کارکردها و دستآوردهای شان در این نشست به گونه مفصل ارایه نموده و بر چالش‌های شان در زمینه اشاره نمودند.

داکتر مجروح، از تلاش‌ها و کارکردهای مرکز سوق و اداره عملیات کرونا، ای سی یو و سازمان صحی جهان در راستای آموزش کارمندان صحی برای مبارزه با ویروس کرونا در کشور تشکری نموده و در پیوند به افزایش تست پی سی آر و آموزش کارمندان صحی در بخش مراقبت‌های جدی به ادارات مربوط هدایات لازم داد.

او هم‌چنان از استادان بخش‌های مربوطه خواست تا از جریان برنامه های آموزشی شان کلیپ‌های ویدیویی و موادهای چاپی تهیه نموده و آن را به کارمندان صحی توزیع نمایند تا دیگر افراد نیازمند نیز مسفید شوند.

معین عرضه خدمات صحی، از مسوولان ادارات مربوطه خواست که از شیوه آنلاین برای آموزش کارمندان صحی نیز استفاده نمایند.

در عین حال، نماینده سازمان صحی جهان، بر حمایت سکتور صحت در بخش‌های نامبرده تاکید ورزیده و از مسوولان ادارات مربوطه خواست تا نیازمندی‌های شان را در بخش‌های لابراتوار و بخش‌های مراقبت‌های جدی با ما شریک نموده تا تجهیزات مورد نیاز فراهم گردد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۰
Background image

مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، با رییسان صحت‌عامه ولایت های بامیان، غزنی و دایکندی از طریق ویدیوکنفرانس صحبت نمود.

در این نشست که رییسان مرکزی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشتند، رییسان صحت‌عامه ولایت های متذکره مشکلات صحی و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و خواهان رسیده گی به. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۳۳
Background image

کلینیک‌های صحی سیار انجمن رهنمای خانواده‌ افغان در ولایت بلخ افتتاح گردید

مولوی شیخ میر صدام معاون و سرپرست ریاست صحت‌عامه‌ ولایت بلخ از موسسه‌ی افگاه به خاطر ایجاد و حمایت این کلینیک‌ها ابراز امتنان نموده افزود، این کلینیک‌های صحی سیار محلات مهاجرنشین و. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۴:۴
Background image

وزارت صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان در نشستی با شعار "صحت من حق من " از روز جهانی صحت گرامی داشت به عمل آورد

هدف بزرگداشت از این روز، افزایش آگاهی عامه، دسترسی بیماران به خدمات صحی، دستاوردهای حوزه صحی و به اشتراک گذاری اطلاعات در این زمینه می‌باشد.

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه، عرضه. . .

BACK TO NEWS