گفتگوي سرپرست وزارت صحت عامه با نماينده اداره انكشافي ملل متحد

Panah_moph
شنبه ۱۳۹۹/۷/۵ - ۱۹:۱۴
گفتگوي سرپرست وزارت صحت عامه با نماينده اداره انكشافي ملل متحد

داكتر احمد جواد عثماني سرپرست و نامزد وزير صحت عامه، امروز با نماينده اداره انكشافي ملل متحد (UNDP) در افغانستان در نشستي از طريق ويديو كنفرانس گفتگو نمود.

در اين نشست، سرپرست وزارت صحت عامه برنامه‌های کاری اش را با نماینده اداره انکشافی ملل متحد شریک نموده و خواهان همکاری‌های بیشتر این اداره در بخش صحت کشور گردید.

هم‌چنان داکتر عثمانی از نماینده یو ان دی پی خواست تا سکتور صحت افغانستان را در بخش‌های افزایش ظرفیت تشخیص ویروس کرونا، ایجاد لابراتوار در ولایت‌های نیازمند، تداوی بیماران کووید_۱۹ در خانه‌ و نصب سیستم اکسیجن در شفاخانه‌ها همکاری نماید.

از سوی هم، نماینده اداره یو ان دی پی از برنامه‌های کاری سرپرست وزارت صحت عامه استقبال نموده و در بخش‌های نامبرده وعده همکاری داد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۰
Background image

مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، با رییسان صحت‌عامه ولایت های بامیان، غزنی و دایکندی از طریق ویدیوکنفرانس صحبت نمود.

در این نشست که رییسان مرکزی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشتند، رییسان صحت‌عامه ولایت های متذکره مشکلات صحی و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و خواهان رسیده گی به. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۳۳
Background image

کلینیک‌های صحی سیار انجمن رهنمای خانواده‌ افغان در ولایت بلخ افتتاح گردید

مولوی شیخ میر صدام معاون و سرپرست ریاست صحت‌عامه‌ ولایت بلخ از موسسه‌ی افگاه به خاطر ایجاد و حمایت این کلینیک‌ها ابراز امتنان نموده افزود، این کلینیک‌های صحی سیار محلات مهاجرنشین و. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۴:۴
Background image

وزارت صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان در نشستی با شعار "صحت من حق من " از روز جهانی صحت گرامی داشت به عمل آورد

هدف بزرگداشت از این روز، افزایش آگاهی عامه، دسترسی بیماران به خدمات صحی، دستاوردهای حوزه صحی و به اشتراک گذاری اطلاعات در این زمینه می‌باشد.

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه، عرضه. . .

BACK TO NEWS