اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد پروژه ترمیمات ریاست عمومی انستیتوت ملی صحت عامه افغانستان

akbari_admin

Publish Date

Closing Date

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود که وزارت صحت عامه در نظر دارد قرارداد پروژه ترمیمات ریاست عمومی انستیتوت ملی صحت عامه افغانستان تحت ریفرینس نمبر (MOPH/NCB/1402/W-05) را با (شرکت ساختمانی انصار افغان شیرزاد) دارنده جواز نمبر (86014) محل اصلی چپرهار زړه هډه ریاست امنیت ملی ناحیه دوهم شهر جلال آباد، مرکز ننګرهار- جلال آباد، ننګرهار به قیمت ابتدائی مبلغ (710,000) هفت صد و ده هزار افغانی اعطا نماید.

اشخاص حقیقی و حکمی که هرگونه اعتراض در زمینه داشته باشند، می توانند اعتراض خویش را از تاریخ نشر این اعلان الی هفت روز تقویمی طور کتبی توأم با دلایل آن به ریاست تدارکات وزارت صحت عامه واقع {چهاراهی صحت عامه، وزارت صحت عامه ، ریاست تدارکات ، منزل اول} وفق حکم ماده پنجاهم قانون تدارکات ارائه نمایند.

این اطلاعیه به معنی عقد قرارداد نبوده و الی تکمیل میعاد فوق الذکر و طی مراحل قانونی بعدی، قرارداد منعقد نخواهد شد.

داوطلبی های بیشتر

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۹:۱۰ کابل - افغانستان
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قراردادتهیه و تدارک تیل دیزیل و پطرول

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود که وزارت صحت عامه در نظر دارد قرارداد تهیه و تدارک دو نوع تیل دیزیل و پطرول مورد ضرورت واحدهای . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۸:۵۷ کابل - افغانستان
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد تهیه و تدارک گاز مایع

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود که وزارت صحت عامه در نظر دارد قرارداد تهیه و تدارک گاز مایع برای پخت پز مواد غذایی مریضان و . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۸:۴۲ کابل - افغانستان
Background image

دعوت به داوطلبی تهیه و تدارک 42 قلم مواد تنظیفاتی

{مدیریت عمومی تدارکات ریاست انستیتوت صحت طفل اندراگاندی} از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید تا در پروسه داوطلبی {تهیه و تدارک 42 قلم مواد تنظیفاتی ضرورت سال مالی 1403} اشتراک . . .

Back to tenders