نشستی به خاطر بررسی کیفیت خدمات صحی و هماهنگی بیشتر با مسؤولان مؤسسات تطبیق کنندۀ خدمات صحی و شرکای صحی راه اندازی شد

Panah_moph
چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۸
نشستی به خاطر بررسی کیفیت خدمات صحی و هماهنگی بیشتر با مسؤولان مؤسسات تطبیق کنندۀ خدمات صحی و شرکای صحی راه اندازی شد

داکتر عبدالقدیر قدیر سرپرست معینیت مالی و اداری وزارت صحت‌عامه، در نشستی با مسؤولان مؤسسات تطبیق کنندۀ خدمات صحی و شرکای صحی به خاطر هماهنگی بیشتر و بهبود کیفیت خدمات صحی بحث و تبادل نظر نمود.

سرپرست معینیت مالی و اداری در این نشست، نخست روی ایجاد آکسیجن پلنت در شفاخانه‌های بیماران مصاب به ویروس کرونا در تمام ولایات، ایجاد و فعال سازی ماشین‌های پی سی آر تاکید نموده و خواهان اقدامات جدی مسؤولان مربوطه در این راستا گردید.

علاوه بر آن داکتر قدیر در مورد بهبود کیفیت عرضۀ خدمات صحی و پرداخت معاشات کارمندان صحی به وقت معین آن با اشتراک کنندگان صحبت نموده و هدایت داد تا مؤسسات تطبیق کنندۀ خدمات صحی و شرکای صحی مطابق قراردادی که با وزارت صحت‌عامه دارند اجراات نمایند.

هم‌چنان نمایندگان مؤسسات تطبیق کنندۀ خدمات صحی و شرکای صحی تعهد نمودند که برای ایجاد آکسیجن پلنت، فعال سازی و ایجاد ماشین‌های پی سی آر، پرداخت معاشات کارمندان و بهبود کیفیت خدمات صحی با وزارت صحت‌عامه همکاری همه جانبه نموده و مطابق قرار دادهایی که با ایشان صورت گرفته است اجراات خود را داشته باشند.

از سوی‌هم سرپرست معینیت مالی و اداری، وزارت صحت‌عامه، مؤسسات تطبیق کنندۀ خدمات صحی و شرکای صحی را جز یک سیستم دانسته افزود: خدماتی که تا اکنون در قسمت عرضۀ خدمات صحی صورت گرفته است قابل قدر می‌باشد؛ اما بیایید با تعهد دیگر و کار با صداقت به نیازمندان بیشتر رسیدگی نماییم.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۴
Background image

 معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه با مسوولان و کارمندان صحی شفاخانه حوزوی ابوعلی سینای بلخی دیدار کرد

در این دیدار دستاورد ها و‌ چالش های صحی موجود در این شفاخانه مورد بحث قرار گرفته و مسوولان خواهان حل چالش های این شفاخانه از سوی رهبری وزارت صحت عامه گردیدند.

محترم معین عرضه خدمات صحی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۳
Background image

یک مرکز صحی از طرف وزارت صحت عامه، در ولسوالی چهار بولک ولایت بلخ افتتاح و به بهره برداری سپرده شد

در مراسم افتتاح این مرکز صحی،  محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه، اشتراک نموده و  از افتتاح این مرکز صحی ابراز خرسندی نمود و ایجاد این مرکز را به خاطر رسیده. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۳۹
Background image

برنامه آموزشی مراقبت های صحی عاجل

ریاست ارتقا ظرفیت و انکشاف اداره وزارت صحت عامه برنامه آموزشی مراقبت های صحی عاجل را برای ۱۸ تن که از ولایات مختلف کشور اشتراک کرده بودند در تالار کتاب خانه انستیتوت پوهاند غضنفر راه. . .

BACK TO NEWS