اعلان تدارکاتی؛ دعوت به داوطلبی ملی داخلی (سروی پوشش پروگرام ملی معافیت کتلوی 2021)

Panah_moph

Publish Date

Closing Date

Location کابل

جمهوري اسلامي افغانستان

وزرات صحت عامه

رياست تدارکات

 آمريت تنظيم کمکها و خدمات مشورتي

درخواست ابرازعلاقمندي برای سروی پوشش پروگرام ملی معافیت کتلوی 2021

اعلان داوطلبی ملی داخلی

موضوع: سروی پوشش پروگرام ملی معافیت کتلوی 2021

نمبر شناسایی پروژه: MOPH-GAVI-HSS3-15

تاریخ: 6 سپتمبر 2020

وزارت صحت عامه کمک مالی از اتحاد جهانی واکسین (GAVI) تحت پروژه HSS3 را دریافت نموده و در نظر دارد تا بخشی از منابع را برای پروژهء  سروی پوشش پروگرام ملی معافیت کتلوی 2021 را در 34 ولایت کشور تطبیق کند.

هدف سروی: هدف از این سروی تخمین سطح پوشش معافیت/واکسیناسیون و عوامل مرتبط به آن در میان کودکان 11-23 ماهه و مادران اطفال بین سن 0-11 ماه در سطح ملی و ولایتی می باشد

ساحه خدمات: هدف پروژه راه اندازی سروی خانه به خانه با استفاده از آخرین رهنمود سازمان صحی جهان در رابطه به کلستر سروی برای پوشش واکسیناسیون یا WHO Vaccination Coverage Cluster Surveys  می باشد تا میزان پوشش خدمات روتین یا روزمره پروگرام معافیت کتلوی، کودکان کاملاً معافیت یافته یا Fully Immunized و عوامل مرتبط با پوشش( منجمله فاکتورهای اجتماعی-اقتصادی) را در سطح ملی و ولایتی (در34 ولایت)  شناسایی و تخمین نماید .

مدت تطبیق این سروی 8 ماه می باشد

1 معیارات برای تهیه لست مختصر: اين درخواست براي ابرازعلاقمندي از قانون تدارکات عامه افغانستان پيروي مينمايد. يک مؤسسه مشاور مطابق به  طرزالعمل که در قانون تدارکات افغانستان زير عنوان "انتخاب براساس کيفيت و قيمت" تذکر يافته است، انتخاب خواهد شد. مشاورين بايد در موارد ذيل توضيحات تحريري ارائه نمايند که نبايد از 5 صفحه تجاوز نمايد، اسناد ضمیموی مانند شواهد تطبیق موفقانه عین پروژه ها و یا هم پروژه های مشابه از این امر مستثنی است. 

    1. شایستگی عمومی موسسه یا مشاور:
      1. مشاور باید یک نهاد راجستر شده و قانونی باشد. مشاور باید یک کاپی جواز داوطلبی، جواز تجارتی و اسناد دیگر را با اظهار علاقمندی ضمیه نماید.
      2. چارت تشکیلاتی موسسه یا نهاد.
    2. اسنادیکه نشاندهنده تجربه اجرای حد اقل (1) قراردداد فعالیت مشابه را در پنج سال اخیر باشد را ارائه نماید. مشاور باید یک کاپی قرارداد و راپور پروژه  را ضمیمهء اظهار علاقمندی خویش نماید.
      1. پروژه مشابه چنین تعریف می شود: تطبیق تطبیق پروژه های مانند AHS, سروی پوشش EPI، سروی تغذی،  MICS, AMS, DHS, NRVA ویا هر سروی مربوط به صحت که در تمام ولایات انجام داده باشد.

مشاور باید نقش مشخص خویش را که توسط مشاور در ماموریت های مشترک با سایر نهادها به شکل JV و یا subcontract تطبیق گردیده است تشریح نماید.

    1. آخرین گزارش تفتیش خارجی در یکی از سه سال اخیر.
    2. مشاور باید شامل لست سیاه دولت افغانستان نباشد.
    1. شرایط اهلیت (شایستگی):

مقتضیات و اسناد اهلیت: مشاورین علاقمند اسناد، مدارک مهر و امضا شده شرایط و اهلیت را توام با ابراز علاقمندی خویش ارائه نمایند. مشاور شایسته و دارای اهلیت به اساس معیارات لست شده فوق ارزیابی می شوند.

      1. یک نقل راجستر مالیه داوطلب، تصدیق تصفیه مالیات سال (1398)، در صورتیکه تصفیه مالیات سال 1398  داوطلب تحت پروسه اداری قرارداشته باشد یک نامه وزارت مالیه را مبنی برینکه تصفیه مالیاتی تحت پروسس قرار دارد ارائه نماید.
      2. تعهد نامه امضا شده مبنی براینکه داوطلب از پرداخت دیون عاجز نبوده و در حالت ورشکستگی و انحلال قرار ندارد.
      3. تعهد نامه امضا شده توسط داوطلب مبنی بر نداشتن تضاد منافع در تدارکات.
      4. تعهد نامه امضا شده توسط داوطلب مبنی بر عدم محکومیت بالاثر تخلف در تجارت در خلال دو سال قبل از اشتراک در داوطلبی.
      5. تعهد نامه امضا شده توسط داوطلب مبنی بر اینکه موصوف و یا یکی از کارمندان و مدیران مربوطه وی مطابق ماده 49 قانون تدارکات محروم نگردیده است.
      6. تعهد نامه مشاور مبنی بر اینکه معلومات ارائه شده در EoI صحیح است و برای هر گونه معلومات نادرست در هر مرحله از روند انتخاب یا در حین اجرای قرارداد و نتیجه موفقیت ، مشاور مورد نظر تحت قوانین افغانستان قرار می گیرد.

2.  مقتضیات مشاوران شرکت کننده به عنوان مشارکت مشترک ، کنسرسیوم یا مجتمع:

2.1. مشاوران ممکن است در جهت ارتقاء صلاحیت خود با سایر شرکتها در قالب یک سرمایه گذاری مشترک یا یک مشاور فرعی همکاری کنند. اگر مشاوران قصد مشارکت با نهادهای دیگر را دارند ، به آنها توصیه می شود:

2.1.1.  شریک رهبری را بطور واضح مشخص کنند و ترکیب و ماهیت مشارکت آنها (JV / مشاور فرعی) را در EOI خود بیان کنند.

مطالبه پیشنهاد تنها به مشاورین شارت لیست شده ارسال می شود.

  1. مشاورين علاقمند ميتوانند جهت کسب معلومات مزيد از ساعت 09:00 الي 14:00 بوقت کابل به آدرس ذيل بتماس شوند:

ایمل به   info@gcmu-moph.gov.af    

  1. تاريخ نهايي براي ارئه ابراز علاقمندي 27/09/2020 ساعت 11 قبل از ظهرميباشد.
  2. تسليم دهي : موسسات علاقمند باید یک نقل از اصل و 5 کاپی ابراز علاقمندي شانرا به زبان انگليسي و یک نقل از ترجمه آن را به یکی از زبان های ملی تسلیم دهند. ابراز علاقمندی باید با یک رویه که توسط شخص مسئول و با صلاحیت موسسه مشاور امضا و دارای مٌهرموسسه باشد ، و در یک پاکت سربسته که نام مکمل پروژه و شماره شناسایی پروژه را داشته باشد به آدرس های ذیل تسلیم دهند:

آمريت تنظيم کمکها و خدمات مشورتي

منزل دوم، وزارت صحت عامه، کابل –  افغانستان ، چاراهي مسعود

آمريت تنظيم کمکها و خدمات مشورتي، صحت وزرات صحت عامه

شماره تماس: +93 778 260 318

داوطلبی های بیشتر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۹:۲۶ کابل - افغانستان
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قراردادگاز مایع

بدینوسیله به تأسی از فقره 2 ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، {انستیتوت صحت طفل اندراگاندی} در نظر دارد، قرارداد {تهیه و تدارک یک قلم گاز مایع ضرورت سال مالی . . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۹:۱۸ کابل - افغانستان
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرار دادگازآکسیجن طبی

بدین وسیله به تأسی از فقره(2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، وزارت صحت عامه / ریاست شفاخانه ملی اطفال اتاترک در نظر دارد، قرار دادیک قلم گازآکسیجن طبی مورد . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۲:۳۱ کابل - افغانستان
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قراردادتهیه و تدارک یک قلم نان خشک

بدینوسیله به تأسی از فقره 2 ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، {انستیتوت صحت طفل اندراگاندی} در نظر دارد، قرارداد {تهیه و تدارک یک قلم نان خشک ضرورت سال مالی . . .

Back to tenders