برنامه آموزش عملی و نظری برای کارمندان مسلکی لابراتوارهای ریاست کریمنال تخنیک وزارت امور داخله

rasooli_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۵:۱۸
MOPH

ریاست طب عدلی وزارت صحت‌عامه، افتخار دارد تا برای اولین بار با امضا یک تفاهم نامه مسلکی، برای تعداد بیشتر از ۲۰ تن از کارمندان مسلکی لابراتوارهای ریاست کریمنال تخنیک وزارت امور داخله برنامه آموزش عملی و نظری را راه اندازی نماید.

 

علاوه برآن  ریاست کریمنال تخنیک  طب عدلی دو تیم ده نفری متشکل از اعضای مسلکی این ریاست را برای مدت یک ماه در لابراتوار های مختلف این ریاست آموزش می‌دهند.

 قابل تذکر است که روند تبادله معلومات مسلکی و علمی بین ادارات ذیربط سبب بلند رفتن ظرفیت کارمندان ادارات امارتی گردیده و باعث می‌شود تا از منابع موجود به شکل بهتر و موثرتر آن استفاده صورت گیرد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۲ - ۱۴:۱۰
Background image

محترم داکترمحمد حسن غیاثی معین پالیسی وانکشاف صحت وزارت صحت‌عامه، در نشستی با داکترعبدالفتاح لبیب داکتر در دفتر صلیب سرخ در دفتر کارش دیدار نمود

در این دیدار داکترعبدالفتاح لبیب یک نمره زمین شخصی خود را که مساحت آن به ۵ بسوه می رسد در ساحه قلعه زمان خان شهر کابل به صورت رایگان به وزارت صحت‌عامه تسلیم نمود تا از آن به خاطر ایجاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۶:۸
Background image

وزارت صحت‌عامه از روز جهانی مبارزه با بیماری تلاسیمیا ( بیماران مصاب به کمخونی دوامدار ) گرامی داشت به عمل آور

 

در نشستی که به این مناسبت راه اندازی شد، محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه، محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه و شماری دیگر از رییسان و نماینده گان. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۵:۵۶
Background image

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه، با مولوی بدرالدین حقانی سفیر افغانستان در امارات متحده عربی در دفتر کارش دیدار و گفتگو کرد

در این دیدار در رابطه به دسترسی شهروندان بی بضاعت به سیستم صحی، ساخت شفاخانه به  بیماران مبتلا به کم خونی دوامدار (تالاسیمیا)، تقویت سیستم صحی و افزایش ظرفیت کارمندان صحی افغانستان بحث. . .

BACK TO NEWS