دیدار سرپرست وزارت صحت عامه با نماینده‌گان ملل متحد، سازمان صحی جهان و یونیسف

Panah_moph
شنبه ۱۴۰۱/۲/۳۱ - ۲۰:۴
دیدار سرپرست وزارت صحت عامه با نماینده‌گان ملل متحد، سازمان صحی جهان و یونیسف

شنبه، ٣١ ثور ١٤٠١

داکتر قلندر عباد سرپرست وزارت صحت عامه، امروز با نماینده‌گان ملل متحد، سازمان صحی جهان و یونیسف در دفتر کارش دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار روی تقویت همکاری های مشترک این نهادها با وزارت صحت عامه و بهبود عرضه خدمات صحی بهبود و تبادل نظر صورت گرفت.

سرپرست وزارت صحت عامه، چالش ها و نیازمندهای سکتور صحت را با این نماینده‌گان شریک نموده و خواهان همکاری های بیشتر آنان به خصوص تقویت خدمات صحی اولیه در ساحات دوردست، فراهم سازی زمینه تدوای امراض سرطان، تقویت خدمات واکسیناسیون در ساحات دور دست، تداوی معتادان مواد مخدر گردید.

داکتر عباد هم‌چنان بر شفافیت و حسابدهی در عملکرد موسسات بین المللی تاکید کرده و از این نماینده‌گان خواست تا وزارت صحت عامه را در این راستا همکاری همه جانبه نمایند.

هم‌چنان نماینده‌گان این نهاد بر همکاری مشترک شان با رهبری وزارت صحت عامه تاکید کردند و در راستای شفافیت و حسابدهی وعده همکاری داد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۰
Background image

مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، با رییسان صحت‌عامه ولایت های بامیان، غزنی و دایکندی از طریق ویدیوکنفرانس صحبت نمود.

در این نشست که رییسان مرکزی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشتند، رییسان صحت‌عامه ولایت های متذکره مشکلات صحی و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و خواهان رسیده گی به. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۳۳
Background image

کلینیک‌های صحی سیار انجمن رهنمای خانواده‌ افغان در ولایت بلخ افتتاح گردید

مولوی شیخ میر صدام معاون و سرپرست ریاست صحت‌عامه‌ ولایت بلخ از موسسه‌ی افگاه به خاطر ایجاد و حمایت این کلینیک‌ها ابراز امتنان نموده افزود، این کلینیک‌های صحی سیار محلات مهاجرنشین و. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۴:۴
Background image

وزارت صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان در نشستی با شعار "صحت من حق من " از روز جهانی صحت گرامی داشت به عمل آورد

هدف بزرگداشت از این روز، افزایش آگاهی عامه، دسترسی بیماران به خدمات صحی، دستاوردهای حوزه صحی و به اشتراک گذاری اطلاعات در این زمینه می‌باشد.

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه، عرضه. . .

BACK TO NEWS