شفاخانه کووید-19 شیدایی ولایت هرات بنام میر ابراهیم بسیم نام گذاری شد

Panah_moph
شنبه ۱۳۹۹/۶/۲۹ - ۱۷:۱۴
شفاخانه کووید-19 شیدایی ولایت هرات بنام میر ابراهیم بسیم نام گذاری شد

داکتر احمد جواد عثمانی سرپرست و نامزد وزیر صحت عامه، پس از ولایت های بادغیس و غور، امروز به ولایت هرات رفته و از کارمندان صحی که در خط نخست نبرد با ویروس کرونا قرار داشتند از کاکردهای آنان تقدیر کرد.

سرپرست وزارت صحت عامه، این کارمندان صحی را مبارزان کشور خوانده و نقش آنان را مبنی بر نجات جان بیماران مبتلا به کرونا و شکست این ویروس در این ولایت ارزنده عنوان کرد.

در عین حال، داکتر عثمانی از کارکردهای شهید میر ابراهیم بسیم یکی از کدرهای طبی که مصروف خدمات برای بیماران کرونا بود و جان خود را از اثر این ویروس از دست داد به نیکی یاد کرده و شفاخانه کووید-19 شیدایی را به پاس خدمات اش بنام وی نام گذاری کرد.

هم‌چنان نامزد وزیر صحت عامه به مسوولان صحی این ولایت هدایت تا تدابیر لازم را برای جلوگیری از شیوع موج دوم کرونا در این ولایت بگیرند تا به بیماران کووید-19 به گونه درست رسیده‌گی شود.

قابل ذکر است که قرار است دستگاه‌های تولید اکسیجن برای این شفاخانه از سوی وزارت صحت عامه شود تا این شفاخانه به مشکل کمبود اکسیجن مواجه نگردد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۲۴
Background image

وزیر صحت عامه با مسوولین کشور مالیزیا دیدار کرد

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان، در دفتر کارش با رئیس آسیای مرکزی و جنوبی خانم شازلینا زین العابدین و آقای راملان عبدالملک مشاور دفتر نخست وزیر وزارت امور. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۱۴
Background image

کار اعمار شفاخانه ۲۴۰ بستر ولایتی سمنگان آغاز شد

کار اعمار این تعمیر به اثر سعی وتلاش رهبری وزارت صحت‌عامه و حکم مقام محترم ریاست الوزراء و مقام ولایت سمنگان صورت گرفته است.

بعد از درخواست ریاست صحت‌عامه ولایت سمنگان به خاطر ارتقاء. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۴:۵۸
Background image

نظارت از سکتور خصوصی در ولایت تخار

بیشتر از یک تُن ادویه و موادغذایی تاریخ گذشته و بی‌کیفیت توسط کمیته های موظف صحت محیطی و نظارت از قوانین صحی ولایت تخار جمع آوری و هدر گردید.

این مواد از دُکاکین فروشنده های مواد غذایی. . .

BACK TO NEWS