نشستی به خاطر ریفورم و ارایه خدمات صحی معیاری و باکیفیت برای نیازمندان در شفاخانه جمهوریت تحت نظرهیآت وزارت صحت‌عامه راه اندازی شد

rasooli_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۱۴:۴
MOPH

این نشست با حضور داکتر میرویس احمدزی، رییس عمومی پلان و پالیسی وزارت صحت‌عامه، داکتر ایمل وردک، رییس کمیته ایجاد شده برای ارتقاء و تنظیم امور صحی شفاخانه جمهوریت  راه اندازی شد.

همچنان در این نشست یک تعداد از مسئولین دیگر که به خاطر تجهیز وسایل طبی شفاخانه و انواع ماشین آلات و تجهیزات طبی مورد نیاز در ریفورم شفاخانه جمهوریت، فعال سازی بخش های جدید صحی، استخدام افراد جدید برای مدیریت بهتر شفاخانه و سایر موارد مشابه نیاز است اشتراک نموده و باهم بحث و تبادل نظر نمودند.

داکترمیرویس احمدزی رییس عمومی پلان و پالیسی وزارت صحت‌عامه با اشاره به موضوعات فوق در مورد ریفورم شفاخانه جمهوریت از اعضای کمیته تعیین شده خواست تا این شفاخانه را از نزدیک ببینند و موضوعات لازم را یاد داشت نموده تا با رهبری وزارت در جریان قرار داده شده و اجرااتی را که در نظر است صورت گیرد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۵۸
Background image

وزیرصحت‌عامه از مرکزصحی اساسی ثمرقندی ولسوالی کشم این ولایت بازدید نمودند

محترم داکتر قلندرعباد وزیرصحت‌عامه و هیأت همراه شان در جریان سفرش به ولایت بدخشان از مرکزصحی اساسی ثمرقندی ولسوالی کشم این ولایت بازدید نمودند.

دراین دیدار محترم داکتر قلندرعباد وزیر. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۵۶
Background image

محترم داکتر قلندر عباد وزیر صحت‌عامه و هیأت همراه اش در جریان سفر به ولایت بدخشان از خدمات شفاخانه حوزوی ولسوالی کشم در این ولایت بازدید نمودند

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه، ضمن بازدید از روند ارائه خدمات صحی در شفاخانه حوزوی، به کارمندان صحی هدایت داد تا به خاطر تداوی بیماران و رسیده گی به مشکلات صحی آنان تلاش بیشتر. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۴۷
Background image

محترم داکترقلندرعباد وزیر صحت‌عامه کشور و هیآت همراه شان، در ادامه شفرش به ولایت بدخشان با معاون والی این ولایت دیدن نمود

در این دیدار رییس صحت‌عامه ولایت بدخشان، در پرزنتیشنی با حضور معاون والی این ولایت کارکردها و چالش‌های صحی ولایت بدخشان را با محترم وزیر صحت‌عامه شریک ساخته و خواهان حل مشکلات شان از. . .

BACK TO NEWS