اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد!

rasooli_admin
MOPH

Publish Date

Closing Date

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود که وزارت صحت عامه در نظر دارد تا قرارداد تهیه و تدارک ملزمه جات طبی(مواد مصرفی) مورد ضرورت شفاخانه محمد علی جناح را برای سال مالی 1403 که تحت ریفرینس نمبر MOPH/GDCM/SSHC/NCB/1403/G02 می باشد با (شرکت سینا سنایی دارنده جواز نمبر (39903) محل اصلی حصه سوم خیرخانه هوتل پروان مارکیت تجارتی ادویه حاجی محمد نبی حنفی ,مرکز کابل, کابل به قیمت مجموعی مبلغ 7,573,632 هفت میلیون و پنج صد و هفتاد و سه هزار و شش صد و سی و دو افغانی اعطا نماید.

اشخاص حقیقی و حکمی که هرگونه اعتراض در زمینه داشته باشند، می توانند اعتراض خویش را از تاریخ نشر این اعلان الی هفت روز کاری طور کتبی توأم با دلایل آن به ریاست تدارکات وزارت صحت عامه واقع  چهاراهی صحت عامه، وزارت صحت عامه ، ریاست تدارکات ، منزل اول  وفق حکم ماده پنجاهم قانون تدارکات ارائه نمایند.

این اطلاعیه به معنی عقد قرارداد نبوده و الی تکمیل میعاد فوق الذکر و طی مراحل قانونی بعدی، قرارداد منعقد نخواهد شد.

داوطلبی های بیشتر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۸/۳ - ۱۲:۱۵
Background image

اعلان دعوت به داوطلبی!

ریاست تدارکات وزارت صحت‌عامه از تمام دواطلبان واجد شرایط دعوت می نماید تا در پروسه داوطلبی پروژه تهیه و تدارک پمپ دوا پاشی مورد ضرورت پروگرام ملاریا و سایر امراض ناقله برای سال مالی . . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۸/۳ - ۱۱:۴۵
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد!

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود که وزارت صحت‌عامه در نظر دارد تا قرارداد تهیه و تدارک 24 قلم ادویه چشم مورد ضرورت پروژه ایجاد و . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۸/۲ - ۱۲:۲۰
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد!

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود که وزارت صحت عامه در نظر دارد تا قرارداد تهیه و تدارک ملزمه جات طبی(مواد مصرفی) مورد ضرورت . . .

Back to tenders