اطلاعیه کمپ های سیار صحی، مراقبت های چشم وزارت صحت‌عامه!

rasooli_admin
MOPH

پروژه ایجاد و تجهیز کمپ‌های سیار صحی، مراقبت های صحی چشم وزارت صحت‌عامه، به منظور کاهش میزان نابینایی در مناطق دور دست و روستایی کشورعرضه خدمات صحی چشم را به طور رایگان برای مردم بی‌بضاعت انجام می‌دهند.


بناءً این اداره در نظر دارد تا تیم سیار صحی مجهز با وسایل طبی و ادویه لازم خویش را از تاریخ ۰۵ /۰۳ / ۱۴۰۳ الی تاریخ ۱۶ / ۰۳/ ۱۴۰۳ به ولایت لوگر اعزام نماید تا این خدمات صحی را که شامل :
•    
اجرای ۲۰۰عملیات پرده چشم ( کترکت)

•    توزیع ۴۰۰ جوره عینک نزدیک بین به مطالعه
•    تداوی و توسعه ادویه  لازم  برای ۴۰۰۰ الی ۵۰۰۰ تن از بیماران سراپاء
 می‌شود را به نیازمندان ارایه نمایند.

بناءً از آنعده هموطنان ما که در ولایت لوگر سکونت دارند و به مشکلات صحی چشم مبتلا اند رسانیده می‌شود تا به تاریخ متذکره مراجعه نموده و از خدمات صحی چشم که توسط تیم سیار صحی ارایه می‌شود به طور رایگان مستفید شوند.

 

آخرین اطلاعیه ها

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۳:۹
Background image

قابل توجه رهبری شرکت های محترم!

قرار است در آینده نزدیک از جانب ریاست عمومی اداره محترم امور ا.ا.ا، ریاست تدارکات ملی، با همکاری وزارت صحت عامه برای سکتور خصوصی برنامه "دسترسی به فرصت های داوطلبی" به طور غیر حضوری . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۱۶:۱
Background image

اطلاعیه ریاست عمومی اکمال تخصص !

قابل توجه کاندیدان محترم امتحان ترینری!

چون امتحان ترینری از طریق اداره محترم ملی امتحانات اخذ میگردد بناً متخصصین محترم که به امتحان ترینری ثبت نام نموده اند جهت آگاهی از محل و تاریخ . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۱۶:۲۳
Background image

اطلاعیه ریاست عمومی اکمال تخصص !

موضوع : ثبت نام امتحان Comprehensive

قرار است امتحان Comprehensive بتاریخ ۱۵/ اسد/سال ۱۴۰۳ مطابق ۱/صفر/۱۴۴۶ هجری قمری از نزد کاندیدان محترم واجد شرایط (فارغان برنامه اکمال تخصص که . . .

Back to announcements