بازدید مسئولین وزارت صحت عامه از شفاخانه های افغان جاپان و محمد علی جناح جهت رسیده گی به مشکلات کمبود آکسیجن و اقلام مهم دوایی

Panah_moph
شنبه ۱۳۹۹/۳/۲۴ - ۱۷:۵۸
بازدید مسئولین وزارت صحت عامه از شفاخانه های افغان جاپان و محمد علی جناح جهت رسیده گی به مشکلات کمبود آکسیجن و اقلام مهم دوایی

مسئولین وزارت صحت عامه دیروز جهت رسیده گی به مشکلات در قسمت عرضه خدمات صحی برای مریضان کوید-19 بخصوص تهیه به موقع آکسیجن و اقلام ضروری دوایی از شفاخانه های افغان جاپان و محمد علی جناح بازدید نمودند. ھمچنان با تعدادی از پایوازان مریضان ملاقات صورت گرفته و جھت رفع مشکلات در عین روز به مسئولین مربوط ھدایت دادہ شد.
مسئولین وزارت صحت عامه از کار صادقانه کارمندان صحی و خدماتی ھر دو شفاخانه در حضور مسئولین آن شفاخانه ھا ابراز سپاس نمودہ و بدینوسیله به ھمه آنھا که شب و روز در بھبود وضعیت مریضان تلاش میکنند شاد باش میگویند. مسئولین وزارت صحت عامه از مردم شریف مان میخواھد تا با رعایت فاصله فزیکی، پوشیدن ماسک، رعایت بھداشت با شستن متکرر دست ھا با آب و صابون و یا پاک کردن دست ھا با محلول ضد عفونی کنندہ الکول دار سھم خویش را در کاھش ابتلا به این مرض مھلک ادا کردہ و باعث نجات جان خویش و کارمندان صحی و خدماتی شوند.
در این باز دید ھم چنان از تاثیر تغیر پالیسی وزارت صحت عامه در دخیل سازی سکتور خصوصی پرسیدہ شد. به اساس اظهارات دست اندرکاران این دو شفاخانه بار مریضان از دیروز بدینطرف اندکی کم گردیده است. این خود نمایانگر کارائی پالیسی جدید وزارت صحت عامه مبنی بر دخیل سازی سکتور خصوصی در تشخیص و تداوی مریضان کوید-19 منحیث یک بدنه مهم سکتور صحی میباشد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۲۴
Background image

وزیر صحت عامه با مسوولین کشور مالیزیا دیدار کرد

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان، در دفتر کارش با رئیس آسیای مرکزی و جنوبی خانم شازلینا زین العابدین و آقای راملان عبدالملک مشاور دفتر نخست وزیر وزارت امور. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۱۴
Background image

کار اعمار شفاخانه ۲۴۰ بستر ولایتی سمنگان آغاز شد

کار اعمار این تعمیر به اثر سعی وتلاش رهبری وزارت صحت‌عامه و حکم مقام محترم ریاست الوزراء و مقام ولایت سمنگان صورت گرفته است.

بعد از درخواست ریاست صحت‌عامه ولایت سمنگان به خاطر ارتقاء. . .

BACK TO NEWS