بخش رسیده گی به وضعیت صحی اطفال مصاب به سوء تغذیه در شفاخانه ۱۰۲ افتتاح و به بهره برداری شد

rasooli_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۹:۴۰
MOPH

در مراسمی که به همین منظور راه اندازی شده بود، محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه و شماری از ریسان ادارات مرکزی این وزارت و کارمندان صحی اشتراک داشتند.

محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، از ایجاد بخش تداوی اطفال مصاب به سوء تغذیه در شفاخانه ۱۰۲ بستر ابراز خرسندی نموده  و آن را یک اقدام مهم در راستای تداوی اطفال مصاب به سوء تغذی دانست. و همچنان از کارکنان صحی خواست تا در کنار سایر زمینه ها به این بخش توجه ویژه ای داشته باشند تا برای بیماران خدمات صحی معیاری ارایه شود.

قابل یاد آور است که بخش رسیده گی به وضعیت صحی اطفال مصاب به سوء تغذیه در شفاخانه ۱۰۲ خیرخانه به همکاری مالی سازمان صحی جهان ساخته شده است و دارای ۲۰ بستر می‌باشد.

 

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۵۸
Background image

وزیرصحت‌عامه از مرکزصحی اساسی ثمرقندی ولسوالی کشم این ولایت بازدید نمودند

محترم داکتر قلندرعباد وزیرصحت‌عامه و هیأت همراه شان در جریان سفرش به ولایت بدخشان از مرکزصحی اساسی ثمرقندی ولسوالی کشم این ولایت بازدید نمودند.

دراین دیدار محترم داکتر قلندرعباد وزیر. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۵۶
Background image

محترم داکتر قلندر عباد وزیر صحت‌عامه و هیأت همراه اش در جریان سفر به ولایت بدخشان از خدمات شفاخانه حوزوی ولسوالی کشم در این ولایت بازدید نمودند

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه، ضمن بازدید از روند ارائه خدمات صحی در شفاخانه حوزوی، به کارمندان صحی هدایت داد تا به خاطر تداوی بیماران و رسیده گی به مشکلات صحی آنان تلاش بیشتر. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۴۷
Background image

محترم داکترقلندرعباد وزیر صحت‌عامه کشور و هیآت همراه شان، در ادامه شفرش به ولایت بدخشان با معاون والی این ولایت دیدن نمود

در این دیدار رییس صحت‌عامه ولایت بدخشان، در پرزنتیشنی با حضور معاون والی این ولایت کارکردها و چالش‌های صحی ولایت بدخشان را با محترم وزیر صحت‌عامه شریک ساخته و خواهان حل مشکلات شان از. . .

BACK TO NEWS