داکتران در شفاخانه نور بییشتر از پنجصد عملیات چشم را به صورت رایگان انجام می‌دهند

Panah_moph
دوشنبه ۱۴۰۱/۵/۱۰ - ۱۵:۲۰
داکتران در شفاخانه نور بییشتر از پنجصد عملیات چشم را به صورت رایگان انجام می‌دهند

دوشنبه 10 اسد 1401
یک تیم از داکتران متخصص در بخش چشم که از طریق بنیاد الخدمت کشور پاکستان به افغانستان آمده اند می‌خواهند بیشتر از پنجصد عملیات Retina و Occuloplasty چشم را به طور رایگان در شفاخانه ملی و تخصصی نور کابل برای بیماران انجام دهند.
داکتر ظاهر گل ځدران رییس شفاخانه نور ضمن قدردانی از همکاری بیناد الخدمت گفت: این داکتران یک تعداد تجهیزات طبی را نیز برای تداوی بیماران به این شفاخانه آورده اند که ارزش آن حدود 24 لک کلدار پاکستانی می‌شود.
داکتر ځدران علاوه نمود این بار دوم است که این داکتران به شفاخانه نور آمده و بیماران را تحت تداوی قرار می‌دهند وی علاوه نمود که این داکتران مدت چهار روز در این شفاخانه خواهند تا بیمارانی را که در بخش چشم نیاز به عملیات و تداوی دارند همکاری کنند.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۴
Background image

 معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه با مسوولان و کارمندان صحی شفاخانه حوزوی ابوعلی سینای بلخی دیدار کرد

در این دیدار دستاورد ها و‌ چالش های صحی موجود در این شفاخانه مورد بحث قرار گرفته و مسوولان خواهان حل چالش های این شفاخانه از سوی رهبری وزارت صحت عامه گردیدند.

محترم معین عرضه خدمات صحی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۳
Background image

یک مرکز صحی از طرف وزارت صحت عامه، در ولسوالی چهار بولک ولایت بلخ افتتاح و به بهره برداری سپرده شد

در مراسم افتتاح این مرکز صحی،  محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه، اشتراک نموده و  از افتتاح این مرکز صحی ابراز خرسندی نمود و ایجاد این مرکز را به خاطر رسیده. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۳۹
Background image

برنامه آموزشی مراقبت های صحی عاجل

ریاست ارتقا ظرفیت و انکشاف اداره وزارت صحت عامه برنامه آموزشی مراقبت های صحی عاجل را برای ۱۸ تن که از ولایات مختلف کشور اشتراک کرده بودند در تالار کتاب خانه انستیتوت پوهاند غضنفر راه. . .

BACK TO NEWS