داکتر قلندر عباد سرپرست وزارت صحت عامه و هیئت همراه شان در ادامه سفر شان به پاکستان یک کمیته مشترک را در همکاری با مسوولان پوهنتون و شفاخانه آغاخان در بخش صحت ایجاد نموده است.

Panah_moph
پنجشنبه ۱۴۰۱/۲/۲۲ - ۸:۲۲
داکتر قلندر عباد سرپرست وزارت صحت عامه و هیئت همراه شان در ادامه سفر شان به پاکستان یک کمیته مشترک را در همکاری با مسوولان پوهنتون و شفاخانه آغاخان در بخش صحت ایجاد نموده است

این کمیته به منظور ارتقای ظرفیت کارکنان صحی افغان در بخش های رادیولوژی، سرطان، قلب، انستیزی، عقلی او روانی، صحت مادر و نوزاد، قابلگی، و دیگر بخش های مهم صحی ایجاد شده است.

سرپرست وزارت صحت عامه ایجاد این کمیته را یک امر مهم در بهبود عرضه خدمات صحی خوانده و بر ارتقای ظرفیت کارکنان صحی تاکید کرد.

هم‌چنان سرپرست وزارت صحت عامه با محصلین افغان در پاکستان دیدن نموده و نقش آنان را در بهبود عرضه خدمات صحی در این کشور مهم خواند و از آنان خواست تا بعد از فراغت شان به وطن برگشته و برای مردم نیازمند در بخش صحت خدمات نمایند.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۴
Background image

 معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه با مسوولان و کارمندان صحی شفاخانه حوزوی ابوعلی سینای بلخی دیدار کرد

در این دیدار دستاورد ها و‌ چالش های صحی موجود در این شفاخانه مورد بحث قرار گرفته و مسوولان خواهان حل چالش های این شفاخانه از سوی رهبری وزارت صحت عامه گردیدند.

محترم معین عرضه خدمات صحی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۳
Background image

یک مرکز صحی از طرف وزارت صحت عامه، در ولسوالی چهار بولک ولایت بلخ افتتاح و به بهره برداری سپرده شد

در مراسم افتتاح این مرکز صحی،  محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه، اشتراک نموده و  از افتتاح این مرکز صحی ابراز خرسندی نمود و ایجاد این مرکز را به خاطر رسیده. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۳۹
Background image

برنامه آموزشی مراقبت های صحی عاجل

ریاست ارتقا ظرفیت و انکشاف اداره وزارت صحت عامه برنامه آموزشی مراقبت های صحی عاجل را برای ۱۸ تن که از ولایات مختلف کشور اشتراک کرده بودند در تالار کتاب خانه انستیتوت پوهاند غضنفر راه. . .

BACK TO NEWS