داکتر قلندر عباد سرپرست وزارت صحت عامه و هیئت همراه شان در ادامه سفر شان به پاکستان یک کمیته مشترک را در همکاری با مسوولان پوهنتون و شفاخانه آغاخان در بخش صحت ایجاد نموده است.

Panah_moph
پنجشنبه ۱۴۰۱/۲/۲۲ - ۸:۲۲
داکتر قلندر عباد سرپرست وزارت صحت عامه و هیئت همراه شان در ادامه سفر شان به پاکستان یک کمیته مشترک را در همکاری با مسوولان پوهنتون و شفاخانه آغاخان در بخش صحت ایجاد نموده است

این کمیته به منظور ارتقای ظرفیت کارکنان صحی افغان در بخش های رادیولوژی، سرطان، قلب، انستیزی، عقلی او روانی، صحت مادر و نوزاد، قابلگی، و دیگر بخش های مهم صحی ایجاد شده است.

سرپرست وزارت صحت عامه ایجاد این کمیته را یک امر مهم در بهبود عرضه خدمات صحی خوانده و بر ارتقای ظرفیت کارکنان صحی تاکید کرد.

هم‌چنان سرپرست وزارت صحت عامه با محصلین افغان در پاکستان دیدن نموده و نقش آنان را در بهبود عرضه خدمات صحی در این کشور مهم خواند و از آنان خواست تا بعد از فراغت شان به وطن برگشته و برای مردم نیازمند در بخش صحت خدمات نمایند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۴:۴
Background image

وزارت صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان در نشستی با شعار "صحت من حق من " از روز جهانی صحت گرامی داشت به عمل آورد

هدف بزرگداشت از این روز، افزایش آگاهی عامه، دسترسی بیماران به خدمات صحی، دستاوردهای حوزه صحی و به اشتراک گذاری اطلاعات در این زمینه می‌باشد.

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه، عرضه. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۹:۱۶
Background image

امتحان بخش داکتران ترینی

امتحان بخش داکتران ترینی، به برنامه تخصص در شفاخانه‌های ایمرجنسی، تحت نظر هیآت موظفی که متشکل از ریاست عمومی اکمال تخص وزارت صحت‌عامه و شفاخانه ایمر جنسی بود از نزد کاندیدان واجد شرایط. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۹:۱۳
Background image

طی نامه ای 150 تن از معتادین که صحت یاب شده اند به خاطر آموزش های حرفوی و مسلکی به وزارت کار و امور اجتماعی معرفی شدند

این افراد که از سوی وزارت صحت‌عامه، تحت تداوی معیاری قرار گرفته و صحت یاب شده اند، به منظور آموزش تعلیمات حرفوی و مسلکی به وزارت کار و امور اجتماعی معرفی و در مدت چهار ماه در پنج بخش. . .

BACK TO NEWS