داکتر قلندر عباد وزیر صحت عامه، امروز نشستی با سفیر کشور چین در دفترکاری ایشان داشت

akbari_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۳/۱۴ - ۲:۵۳
داکتر قلندر عباد وزیر صحت عامه، امروز نشستی با سفیر کشور چین در دفترکاری ایشان داشت

داکتر قلندر عباد وزیر صحت عامه، امروز در نشستی که با سفیر کشور چین در دفترکاری ایشان داشت، در مورد سيستم صحی خواهان همکاری های دو جانبه هردو کشور در بخش صحت ګردید.

وزیر صحت عامه، از همکاری های قبلی کشور چین در افغانستان تشکر نموده گفت که کشور چین یکی از همکاران مهم افغانستان در تمام عرصه ها می‌باشد.

داکتر قلندر عباد، در رابطه به ریفورم شفاخانه جمهوریت اشاره نموده گفت که برای ارتقای این شفاخانه ما نیاز به همکاری داریم و در صورت تکمیل برنامه اصلاح این شفاخانه تمام نیازمندی ها را با شما شریک خواهیم کرد.

وزیر صحت عامه، هم‌چنان از سفیر چین خواست تا وزارت صحت عامه را در بخش فراهم سازی برنامه های آموزشی تحت یک تفاهم نامه همکاری نمایید.

از سویی هم، سفیر کشور چین، برادامه همکاری این کشور در افغانستان تاکید نموده گفت که ما آماده هستیم تا وزارت صحت عامه را در بخش های مورد نیاز همکاری نماییم.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۲۴
Background image

وزیر صحت عامه با مسوولین کشور مالیزیا دیدار کرد

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان، در دفتر کارش با رئیس آسیای مرکزی و جنوبی خانم شازلینا زین العابدین و آقای راملان عبدالملک مشاور دفتر نخست وزیر وزارت امور. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۱۴
Background image

کار اعمار شفاخانه ۲۴۰ بستر ولایتی سمنگان آغاز شد

کار اعمار این تعمیر به اثر سعی وتلاش رهبری وزارت صحت‌عامه و حکم مقام محترم ریاست الوزراء و مقام ولایت سمنگان صورت گرفته است.

بعد از درخواست ریاست صحت‌عامه ولایت سمنگان به خاطر ارتقاء. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۴:۵۸
Background image

نظارت از سکتور خصوصی در ولایت تخار

بیشتر از یک تُن ادویه و موادغذایی تاریخ گذشته و بی‌کیفیت توسط کمیته های موظف صحت محیطی و نظارت از قوانین صحی ولایت تخار جمع آوری و هدر گردید.

این مواد از دُکاکین فروشنده های مواد غذایی. . .

BACK TO NEWS