دیدار معین عرضه خدمات صحی از مراکز صحی ولایت هلمند

Panah_moph
شنبه ۱۴۰۱/۳/۱۴ - ۱۱:۵۱
دیدار معین عرضه خدمات صحی از مراکز صحی ولایت هلمند

داکتر حبیب الله آخندزاده معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه از شفاخانه ولایتی و شماری  از مراکز صحی این ولایت دیده نموده و چگونه‌گی عرضه خدمات صحی این ولایت را از نزدیک بررسی نمود.
معین عرضه خدمات صحی، هدف از این دیدارش را از مراکز صحی این ولایت بررسی از عرضه خدمات صحی و رسیدگی به چالش های صحی این ولایت عنوان کرد.
داکتر آخند زاده عرضه خدمات صحی را در این ولایت رضایت بخش خوانده و از کارکنان صحی خواست تا در راستای بهبود عرضه خدمات صحی بیشتر تلاش نمایند.
او همچنان با مسوولان موسسات تطبیق کننده عرضه خدمات صحی این ولایت دیدار و روی کارکردهای آنان بحث و تبادل نظر نمود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۴۵
Background image

برنامه آموزشی سه روزه در بخش های مختلف کامپیوتری برای مسئولین و کارمندان اداری ریاست شفاخانه های مرکز راه اندازی شد

هدف از برگذاری این دوره آموزشی افزایش ظرفیت کارکنان اداری سکتور صحت کشور بود که به این منظور ریاست ارتقاء ظرفیت وانکشاف اداره وزارت صحت‌عامه با همکاری تخنیکی ریاست تکنالوژی معلوماتی این. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۲:۱۶
Background image

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه در نشستی که ازطریق آنلاین راه اندازی شد با رییسان صحت‌عامه ولایت های ننگرهار، لغمان و کنر صحبت نمود

در این نشست که مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشت رییسان صحت‌عامه ولایات متذکره مشکلات و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۳:۱۱
Background image

ریاست پالیسی وپلان وزارت صحت‌عامه به خاطر برنامه ریفورم شفاخانه جمهوریت تشکیل جلسه داد

در این نشست داکترمیرویس احمدزی، رییس عمومی پالیسی و پلان  وزارت صحت‌عامه و رییس کمیته ایجاد شده برای تنظیم و بهبود امور صحی شفاخانه جمهوریت، داکتر امیل وردک و مسوولان مربوطه این شفاخانه. . .

BACK TO NEWS