دیدار معین عرضه خدمات صحی با رییس تفتیش وزارت امر به معروف و نهی از منکر

Panah_moph
پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۵ - ۱۶:۱
دیدار معین عرضه خدمات صحی با رییس دفتیش وزارت امر به معروف و نهی از منکر

پنج‌شنبه، 5 حوت 1400

داکتر حبیب الله اخند زاده معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه، امروز در نشستی با مولوی فضل الربی رییس تفیتش وزارت امر به معروف و نهی از منکر دیدار و گفتگو نمود.

در این نشست، روی چگونه‌گی تطبیق هدایات وزارت امر به معروف و نهی از منکر در پیوند به قوانین اسلامی در ادارات دولتی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

مولوی فضل الربی تطبیق شریعت اسلامی را در ادارات دولتی از خواست های مهم این وزارت خوانده و از رهبری وزارت صحت عامه خواست تا طرز العمل این وزارت را بالای کارمندان وزارت صحت عامه تطبیق نمایند.

او هم‌چنان گفت که رعایت حجاب اسلامی از سوی زنان، جدا سازی دفاتر زنانه و مردانه در تمام ادارات دولتی، نتراشیدن ریش از سوی مردان، استفاده دستار و یا کلاه از سوی مردان در ادارات، ادای نماز جماعت در مساجد، اجازه ندادن به مراجعین بی حجاب در ادارات، منع استفاده مواد مخدر در تالارهای عروسی، از خواست های مهم این وزارت می‌باشند.

از سوی هم، داکتر حبیب الله آخند زاده معین عرضه خدمات صحی، از هدایات وزارت امر به معروف و نهی از در رابطه به تطبیق احکام شریعت اسلامی استقبال نموده و راستای تطبیق آن در وزارت صحت عامه وعده همکاری داد.

در عین حال، مولوی محمد داوود منصوری رییس دفتر وزارت صحت عامه، گفت که در گذشته فرهنگ غرب، فرهنگ اسلامی را در افغانستان تحت تاثیر قرار داده بود و اکنون ما در راستای تطبیق فرهنگ اسلامی تلاش خواهیم کرد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۴
Background image

 معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه با مسوولان و کارمندان صحی شفاخانه حوزوی ابوعلی سینای بلخی دیدار کرد

در این دیدار دستاورد ها و‌ چالش های صحی موجود در این شفاخانه مورد بحث قرار گرفته و مسوولان خواهان حل چالش های این شفاخانه از سوی رهبری وزارت صحت عامه گردیدند.

محترم معین عرضه خدمات صحی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۳
Background image

یک مرکز صحی از طرف وزارت صحت عامه، در ولسوالی چهار بولک ولایت بلخ افتتاح و به بهره برداری سپرده شد

در مراسم افتتاح این مرکز صحی،  محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه، اشتراک نموده و  از افتتاح این مرکز صحی ابراز خرسندی نمود و ایجاد این مرکز را به خاطر رسیده. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۳۹
Background image

برنامه آموزشی مراقبت های صحی عاجل

ریاست ارتقا ظرفیت و انکشاف اداره وزارت صحت عامه برنامه آموزشی مراقبت های صحی عاجل را برای ۱۸ تن که از ولایات مختلف کشور اشتراک کرده بودند در تالار کتاب خانه انستیتوت پوهاند غضنفر راه. . .

BACK TO NEWS