روسای جدید برای سه شفاخانه مرکزی وزارت صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان معرفی شدند

rasooli_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۲ - ۱۲:۳۸
moph

محترم ملا محمد حسن محمدزی رئیس دفتر مقام وزارت صحت‌عامه، در نشستی حمیدالله نوید را به حیث رئیس شفاخانه ۱۰۰ بستر دشت برچی، نقیب الله جمشید را به حیث رئیس شفاخانه 50 بستر و آقای اسدالله را به حیث رئیس شفاخانه معلولین و بازتوانایی به کارمندان این ادارات معرفی نمود.

 ملا محمد حسن محمدزی رییس دفتر مقام وزارت صحت‌عامه،  در نشستی که به همین مناسبت راه اندازی شده بود گفت: تغییر و تبدیل و پیروی از احکام یک امر مهم نظام است بناءً نظر به اساس دستور مقام محترم ریاست الوزراء و بهبود امور صحی و هماهنگی بیشتر این افراد به حیث رییسان شفاخانه های متذکره معرفی شدند.

رئیس دفترمقام وزارت صحت‌عامه، به رییسان جدید این شفاخانه‌ها آرزوی موفقیت نموده و از کارمندان آنان خواست تا مانند گذشته به همکاری های خود ادامه دهند تا به بیماران به موقع رسیده گی صورت گرفته و چالش های صحی آنان به وقت آن مرفوع گردد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۲:۲۰
Background image

محترم داکتر قلندرعباد زیر صحت‌عامه، با مسوولان ریاست مراقبت های صحی سیار دیدار کرد

در این دیدار، مولوی مصطفی بهار، رییس مراکز صحی سیار و هیأت همراه شان، فعالیت‌ها، پیشنهادات و مشکلات این ریاست را با رهبری وزارت صحت‌عامه در میان گذاشته و خواهان  حل مشکلات شان از سوی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۶:۲۸
Background image

کار ساخت یک مرکز صحی در ولایت لغمان تکمیل و به بهره برداری سپرده شد

 این مرکز صحی در ولسوالی علیشنگ ولایت لغمان در قریه گونه پال خندلی افتتاح شد که با کمک آن مشکلات صحی ساکنان این منطقه برطرف خواهد شد.

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۶:۱۳
Background image

رییس بخش تغذی‌عامه با رییس صحت‌عامه کنر و مسوولان موسسه تطبیق کننده عرضه خدمات صحی این ولایت دیدار و گفتگو کرد

داکتر محمد وزیر حامد رییس بخش تغذی‌عامه وزارت صحت‌عامه، در سفرش به ولایت کنر با قاری مظفر خان مخلص رییس صحت‌عامه این ولایت و مسوولان موسسه تطبیق کننده عرضه خدمات صحی این ولایت دیدار و. . .

BACK TO NEWS